کلکسیون خودرو های لوکس مائورو ایکاردی و واندا نارا

به گزارش مجله نیلوفری، مائورو ایکاردی به خوبی می داند چطور پول خرج کند و در این میان هدایای شگفت انگیزی هم به همسرش واندا نارا می دهد.

کلکسیون خودرو های لوکس مائورو ایکاردی و واندا نارا

کلکسیون ماشین های خیره کننده مهاجم آرژانتینی که در طول سال ها جمع آوری نموده، شامل هیجان یک لامبورگینی، کلاس سلطنتی یک رولزرویس و تکبر یک هامر است. گاراژ ایکاردی متشکل از گروهی از خودروهاست که ارزش آن ها به حدود 700 هزار پوند می رسد. با این حال، تمام این ماشین های پر زرق و برق به وسیله محصول 29 ساله آموزشگاه بارسلونا رانده نمی شوند. بعضی از ماشین های پارک شده در خانه ایتالیایی این زوج در نزدیکی دریاچه کومو، به نام واندا نارا همسر ایکاردی است.

ایکاردی در سال 2019 واندا را با بنتلی بنتایگای مشکی مات کاملاً تازه به ارزش 136000 پوند و نوشتن نام واندا روی پلاک خودرو، غافلگیر کرد. واندا عکسی از خودش در کنار ماشین در اینستاگرامش پست کرد و نوشت: حتی اگر همواره برای بهتر بودن کوشش کنی، برترین هدیه من خودت هستی و خواهی بود. اما من بابت این سورپرایز از تو تشکر می کنم.

پلاک شخصی سازی شده بعلاوه در رنج روور اسپورت این زوج هم وجود دارد، که انگار داشتنش در دنیای فوتبال لازم است. رنج روور با قیمتی در حدود 60000 پوند، مقرون به صرفه ترین ماشین در این مجموعه است.

گران ترین ماشین آن ها رولزرویس گوست سفید و مشکی است که می توان آن را با قیمت 250000 پوند خریداری کرد.

عکس گرفتن در کنار ماشین های لوکس یکی از روتین های زندگی این زوج است. هامر H 2 طلایی رنگ که درهایش به سمت بالا باز می شوند هم هیجان انگیزترین خودروی کلکسیون ایکاردی و واندا است. لامبورگینی هوراکان اسپایدر شیک ایکاردی حداقل 200000 پوند برای او آب خورده و می تواند به حداکثر سرعت 325 کیلومتر در ساعت برسد.

واندا و ایکاردی تنها از ماشین سواری لذت نمی برند. آن ها مرتباً عکس هایی در هنگام پریدن با جت شخصی یا سوار بر قایق تفریحی خود برای مجموع 9 میلیون دنبال کننده شان در اینستاگرام به نمایش می گذارند. زندگی آن ها چه در خشکی و چه در دریا و چه بر فراز آسمان شگفت انگیز است.

در ادامه تصاویر چند خودروی لوکس واندا و ایکاردی را مشاهده کنید:

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1968

به "کلکسیون خودرو های لوکس مائورو ایکاردی و واندا نارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلکسیون خودرو های لوکس مائورو ایکاردی و واندا نارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید