نمایش هنرهای کهن سرایان در چهارمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خراسان جنوبی

به گزارش مجله نیلوفری، رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سرایان از نمایش هنرهای کهن سرایان در قالب پنج غرفه در چهارمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خراسان جنوبی خبر داد.

نمایش هنرهای کهن سرایان در چهارمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی، محمد عرب، امروز 16 آبان با اشاره به برگزاری چهارمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی استان گفت: حضور صنعتگران و هنرمندان در این نمایشگاه باعث معرفی هرچه بیشتر هنرهای دستی این افراد می شود.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سرایان با بیان اینکه هنرمندان این شهرستان تاکنون در نمایشگاه های زیادی حضور داشته اند، گفت: خوشبختانه تاکنون عواید خوبی از فروش صنایع دستی در نمایشگاه ها نصیب هنرمندان و صنعتگران شده است.

عرب از شرکت پنج غرفه با پنج صنعتگر از سرایان در چهارمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی استان خبر داد و افزود: ایجاد ارتباط صنعتگران با دیگر هنرمندان و استفاده از تجارب آن ها یکی از نتایج مفید حضور در نمایشگاه است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سرایان گفت: همچنین در اینگونه از نمایشگاه ها هنرهای کهن و دیرینه سرایان به مردم معرفی می شود.

عرب اظهار کرد: صنعتگران در رشته های دواتگری، حوله بافی، سفالگری و سنگ تراشی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 523

به "نمایش هنرهای کهن سرایان در چهارمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش هنرهای کهن سرایان در چهارمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید