مدل آینه دیواری کوچک مناسب حمام و اتاق خواب

به گزارش مجله نیلوفری، در سایت اتاق انواع مختلف مدل های آینه دکوری را معرفی نموده ایم اما در این پست قصد داریم به سراغ نمونه هایی بسیار خاص از آینه دیواری کوچک و ویژه برویم که کمتر در خانه های امروزی مشاهده می شوند. در چندسال اخیر طرح هایی با اشکال هندسی هوادار بسیار زیادی بین خانه دارها و طراحان پیدا نموده تا جایی که می گردد این الگوها را بعنوان بهترین مد روز در طراحی داخلی شناخت. جالب اینجاست که بعداز گذشت چندین سال نه تنها از شدت علاقه به آنها کاسته نشده بلکه روز به روز هم محبوبیت بیشتری نزد طراحان و خانه دارها پیدا می نمایند. بهر حال الگوهای هندسی برای دکوراسیون های مدرن وحتی دکوراسیون های ترکیبی و امروزی بسیار مناسب هستند.

مدل آینه دیواری کوچک مناسب حمام و اتاق خواب

زمانی که به چیدمان اتاقتان، آینه ای شیشه ای اضافه می کنید، استایلی را بوجود آورده اید که هم کاربردی است و هم شیک. همانطور که در پست های قبلی بیان کردم آینه ها و به طور کلی سطوح براق با روشن کردن فضا میزان اتاق را از آنچه که هست بزرگتر نشان می دهد و بنوعی حس دلبازی و جاداری در اتاق ایجاد می نمایند. البته مدل های آورده شده در این پست میزان ای به مراتب کوچکتر از آینه های قدی داشته و حالتی دو منظوره دارند یعنی هم قابل حمل هستند و هم روی دیوار نصب می شوند.

همانطور که در بالا اشاره کردیم حرکت به سوی طرح های هندسی در دکوراسیون داخلی منازل روز به روز شتاب بیشتری می گیرد و طراحان از هر فرصتی استفاده می نمایند تا این الگوها را به چیدمان داخلی منازل وارد نمایند. مدل های آینه دیواری کوچک زیر از چنین طرح هایی بهره می برند و در کنار آن جنس مواد بکار رفته در آنها هم ویژه و بسیار باکیفیت است. چوبی که بعنوان فریم در آینه های زیر بکار رفته از جنس درخت گردو است و به همین دلیل داوم و استحکام بالایی را در کنار زیبایی طبیعی چوب به نمایش می گذارد.

در مدل زیر آینه ای را مشاهده می کنید که به راحتی حمل می گردد و علاوه بر آن بعنوان یک مدل رومیزی یا دیواری ایستا هم مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی این آینه با دقت تمام از ترکیب عناصر و سبک های متفاوت بهره می برد، خود آینه گرد بوده و پایه آن استوانه ای و از جنس فلز برنج است، این پایه رنگ خود فلز برنج را دارد. خود آینه روی پلتفرمی قرار میگیرد که آنرا به صورت ایستاده نگه میدارد اما پایه استوانه برنجی آن اجاز می دهد به راحتی آنرا بلند نموده و همراه خود حمل کنید. جالب است بدانید علاوه بر پایه برنجی، پایه آلومینیومی و حتی مسی این آینه هم موجود است که وزن آنرا سبک تر می نماید.

مدلی که در زیر مشاهده می کنید در یک مجموعه سه تایی عرضه می گردد و با شکل پنج ضلعی خود ظاهری شبیه به کندو زنبور عسل را در فکر تداعی می نماید. جالبی آینه های زیر این است که چینش آنها کاملا بنا به سلیقه خودتان قابل تغییر است، می توانید آنها را جدا نموده و هر کدام را در یک گوشه قرار داده یا ترتیبشان کنار یکدیگر را تغییر دهید. گزینه ها در این زمینه بی نهایت هستند و تنها چیزی که شما را محدود می نماید خلاقیت شما است. در ضمن تمام این آینه ها دست ساز بوده که ارزش آنها را چندبرابر می نماید.

اگر می خواهید مجموعه ای ترکیبی از بین تمامی اشکال داشته باشید شاید مدل زیر همان چیزی باشد که دنبالش می گشتید. ست آینه های زیر اشکالی از قبیل مثلثی، الماسی، شش وجهی ساده، شش وجهی کشیده و در نهایت مربع را شامل می گردد. حال خودتان تصور کنید که چه چیدمان و الگوهای متفاوتی را می گردد با این آینه های کوچک دیواری ایجاد کرد. این آینه ها که فریم دورشان هم از خود آینه تشکیل شده در عین اینکه طرح ساده ای دارند اما بسیار شیک و ظریف طراحی شده اند و به همین دلیل برای دکوراسیون های مدرن و کمینه گرا برترین انتخاب هستند.

اما شاید برترین مدل برای اتاق خواب، بخصوص آنهایی که با محدودیت فضا روبرو هستند مدل های زیر باشد. آینه های مثلثی زیر طوری طراحی شده اند که بعنوان شلف و قفسه هم مورد استفاده قرار می گیرند. فریم چوبی این آینه به طرز بسیار هوشمندانه ای طراحی شده طوریکه فضای کافی برای قرار دادن لوازم، خصوصا لوازم دکوری مانند گلدان های کاکتوس کوچک را فراهم می نماید. فریم این آینه از جنس چوب افرا می باشد که از اطراف کاملا شیشه آینه را در بر می گیرد. البته جالب است بدانید فریم چوبی این آینه ها از چوب های بازیافتی هم تهیه می گردد که طبعا قیمت کمتری دارند.

مدل کاملتر از ترکیب آینه و شلف را می گردد در شکل زیر مشاهده کرد. در تعریف این مدل می توان گفت وقتی یک شلف دیواری را با آینه ترکیب می کنید چیزی مانند مدل زیر بوجود می آید. فریم چوبی این آینه شیک از جنس درخت بلوط بوده و رنگ آن هم کاملا طبیعی می باشد. شکل آینه هم طرحی الماس گونه دارد که برای دکوراسیون مدرن بسیار مناسب است. قطعا استفاده از این مدل در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی که به سبکی مدرن و امروزی طراحی شده اند گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

در ادامه مدل های دیگر را دیدن خواهید کرد:

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را هم خوانده اند:

مدل آینه پشت دری مناسب اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی

مدل آینه های مدرن مناسب اتاق نشیمن و راهروی ورودی خانه

مدل آینه دکوری برای دکوراسیون اتاق های عمومی و خصوصی خانه

مدل های تازه آینه و کنسول مناسب راهروی ورودی منزل

آینه دیواری کوچک

منبع: اتاق
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1637

به "مدل آینه دیواری کوچک مناسب حمام و اتاق خواب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل آینه دیواری کوچک مناسب حمام و اتاق خواب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید