ماموریت غیرممکن بار دیگر متوقف شد

به گزارش مجله نیلوفری، تهران (پانا) - در پی مثبت شدن تست کرونای یکی از عوامل تولید، فیلمبرداری ماموریت غیرممکن 7، یک بار دیگر متوقف شد.

ماموریت غیرممکن بار دیگر متوقف شد

به گزارش ورایتی، جدیدترین فیلم ماموریت غیرممکن با بازی تام کروز که در حال فیلمبرداری در بریتانیا است، به دلیل تست مثبت یکی از گروه کارکنان متوقف شد.

سخنگوی پارامونت و اسکای دنس تایید کرد که تولید این پروژه از 14 ژوئن (24 خرداد) دوباره از سر گرفته می شود.

در بیانیه این کمپانی آمده است: به دلیل مشاهده جواب مثبت در آزمایش کرونا، تولید این فیلم را به طور موقت تا 14 ژوئن متوقف کردیم. تمامی پروتکل های ایمنی را دنبال می کنیم و بر شرایط کار تولید نظارت کامل داریم.

مانند بیشتر تولیدات بزرگ هالیوودی، تولید ماموریت غیرممکن 7 هم برای رسیدن به پرده نقره ای با راستا سختی روبه رو شده است. این فیلم نخستین بار در فوریه 2020 و در حالی که تنها چند روز با شروع فیلمبرداری اش در وهم فاصله داشت، مجبور شد تا کار تولید را متوقف کند. در نهایت پس از چند بار تلاش ناموفق، فیلمبرداری این فیلم از پاییز گذشته شروع شد اما در ماه اکتبر با مثبت شدن تست 12 نفر از عوامل تولید در ایتالیا، کار متوقف شد. در دسامبر هم ضبط و پخش صدای داد و فریاد کروز که عوامل تولید را به دلیل نقض پروتکل های بهداشتی شماتت و تهدید می کرد، خبرساز شد.

فیلم هفتم از مجموعه ماموریت غیرممکن را کریستوفر مک کوری کارگردانی می کند. وی پیش از این، ملت سرکش و فال اوت از این مجموعه را کارگردانی کرده و قرار است برای فیلم هشتم هم روی صندلی کارگردانی فیلم بنشیند.

منبع مهر

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1594

به "ماموریت غیرممکن بار دیگر متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماموریت غیرممکن بار دیگر متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید