قیمت مسکن، اجاره بها، زمین و خودرو در آگهی های آنلاین امروز 15 اردیبهشت

به گزارش مجله نیلوفری، متوسط قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی در محله پیروزی تهران 26 میلیون و 623 هزار تومان است. اگر قصر خرید یک آپارتمان 80 متری را در این منطقه دارید، باید دو میلیارد و 129 میلیون تومان کنار بگذارید. البته چنین آپارتمانی در هروی می تواند چهار میلیارد و 559 میلیون تومان قیمت داشته باشد، چراکه طبق آگهی های سایت دیوار در 10 روز گذشته هر مترمربع آپارتمان مسکونی در هروی 56 میلیون و 993 هزار تومان خرید و فروش شده است.

قیمت مسکن، اجاره بها، زمین و خودرو در آگهی های آنلاین امروز 15 اردیبهشت

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

متوسط اجاره خانه در محله های شرق تهران

متوسط هزینه اجاره یک آپارتمان 80 متری در منطقه ازگل تهران 17 میلیون و 200 هزار تومان است و مستجران منطقه نارمک برای چنین آپارتمانی به طور میانگین هر ماه 10 میلیون و 640 هزارتومان پرداخت می نمایند.

متوسط قیمت آپارتمان در اهواز

خرید یک آپارتمان مسکونی 80 متری در کوی مهدیس اهواز، 462 میلیون تومان تمام می گردد، در حالی که خریداران آپارتمان های 80 متری در کیانپارس تقریبا یک میلیارد و 636 میلیون تومان هزینه نموده اند. جدول زیر هم بر اساس آگهی های سایت دیوار در روز های اخیر به دست آمده است.

متوسط هزینه اجاره نشینی در اهواز

متوسط اجاره هر مترمربع آپارتمان مسکونی در کوی مهدیس 21 هزار تومان است. به این ترتیب اجاره یک آپارتمان 80 متری دراین محله می تواند یک میلیون و 680 هزار تومان خرج روی دست مستاجران بگذارد. در حالی که صاحب خانه های محله کوروش احتمالا برای یک آپارتمان 80 متری، چهار میلیون و 640 هزار تومان برای هر ماه طلب خواهند کرد.

متوسط قیمت خرید آپارتمان در اصفهان

متوسط قیمت یک مترمربع آپارتمان مسکونی در فولادشهر اصفهان که در حاشیه این شهر واقع شده، پنج میلیون و 604 هزار تومان است. این رقم برای منطقه بزرگمهر به 27 میلیون و 415 هزار تومان می رسد. یعنی یک آپارتمان 80 متری در این دو منطقه به ترتیب 448 میلیون تومان و دو میلیارد و 193 میلیون تومان قیمت گذاری شده اند.

متوسط هزینه اجاره نشینی در اصفهان

متوسط هزینه اجاره نشینی در فولادشهر اصفهان برای آپارتمان های 80 متری دو تا پنج سال ساخت، یک میلیون و 360 هزار تومان است. اما اگر قصد اجاره نشینی در شاهین شهر را داشته باشید، این رقم تا سه میلیون و 120 هزار تومان افزایش پیدا می نماید.

متوسط قیمت خرید زمین در اصفهان

هر مترمربع زمین در منطقه گورت اصفهان، به طور متوسط طی روز های اخیر یک میلیون و 144 هزار تومان ارزش گذاری شده است. اما خرید یک مترمربع زمین حوالی خانه اصفهان، 13 میلیون و 480 هزار تومان آب می خورد.

قیمت خودرو های صفر بالای 1/2 میلیارد

هیوندای سانتافه سال 96، به طور میانگین در سایت دیوار یک میلیارد و 920 میلیون تومان خرید فروش می گردد. فروشنده های نیسان جوک سال 95 هم برای این خودرو، رقم یک میلیارد و 300 میلیون تومان را برای این این خودرو مشخص نموده اند. قیمت های جدول زیر بر اساس آنالیز میدانی معاملات در مراکز تعویض پلاک، کارشناسی های روزانه خودرو، معاملات روزانه نمایشگاه داران و تماس های روزانه با فروشندگان استخراج شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1497

به "قیمت مسکن، اجاره بها، زمین و خودرو در آگهی های آنلاین امروز 15 اردیبهشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مسکن، اجاره بها، زمین و خودرو در آگهی های آنلاین امروز 15 اردیبهشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید