فعالیت 4 فروشگاه اینترنتی صنایع دستی در استان گلستان

به گزارش مجله نیلوفری، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی استان گلستان از فعالیت چهار فروشگاه اینترنتی صنایع دستی در استان اطلاع داد.

فعالیت 4 فروشگاه اینترنتی صنایع دستی در استان گلستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، مریم حاجی ابراهیمی امروز پنجشنبه 10 مردادماه با اعلام این خبر گفت: با گسترش روزافزون فضای مجازی و افزایش بازارهای عرضه و تقاضای کالا در این فضا، توسعه و ایجاد فروشگاههای مجازی گام موثری در رونق فروش داخلی و بین المللی محصولات صنایع دستی و هنرهای سنتی خواهد بود.

او هدف از ایجاد فروشگاههای مجازی را حمایت از هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی ، گسترش بازار و احیا و توسعه هنر - صنعت صنایع دستی برشمرد و گفت : در حال حاضر چهار فروشگاه مجازی صنایع دستی با حمایت این معاونت راه اندازی شده که امیدواریم بتوانیم با اشاعه و ترویج صنایع دستی بازارهای فروش مناسبی را برای هنرمندان فراهم کنیم.

او با اشاره به حمایت از هنرمندان و صنعتگران در بازارهای استانی و کشوری تاکید نمود: توسعه بازار فروش و افزایش سطح درآمد هنرمندان برای ایجاد انگیزه فراوری از مهم ترین برنامه های معاونت صنایع دستی استان گلستان در امسال است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 210

به "فعالیت 4 فروشگاه اینترنتی صنایع دستی در استان گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 4 فروشگاه اینترنتی صنایع دستی در استان گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید