سیستم جدید پابجی بازیکن های بدرفتار را رسوا می نماید

به گزارش مجله نیلوفری، به تازگی بازی پابجی آپدیت جدیدی دریافت نموده که جلوی رفتار ناپسند بازیکن ها را می گیرد. این آپدیت به تمام بازیکن ها درجه مخصوص به رفتارشان را می دهد که این درجه به مرور زمان و بر اساس فعالیت های بازیکن تغییر می نماید. دیگر بازیکن ها می توانند بر اساس این سطح تشخیص دهند کدام بازیکن سابقه بدی برای فعالیت کردن در بازی دارند.

سیستم جدید پابجی بازیکن های بدرفتار را رسوا می نماید

بازی پابجی اولین بازی بتل رویل عظیم به حساب می آید. بازی هایی قبل از پابجی وجود داشتند که می توان آن ها را به عنوان بازی های بتل رویال طبقه بندی کرد اما سازندگان بازی پابجی پیروز شدند تا این سبک را به خوبی پیاده سازی و هواداران بسیار زیادی را به بازی خود جذب نمایند. تعداد بازیکن های بازی پابجی به قدری بالا رفتند که این بازی رکورد های مختلفی را جابه جا کرد و هنوز هم که چندین سال از ساخت این بازی می گذرد، بازیکن های زیادی وقت خود را در این بازی می گذرانند.

همانند جامعه واقعی، قسمتی از جامعه بازیکن های بازی های آنلاین از افرادی که رفتار نامناسب دارند تشکیل شده. هنگامی که تعداد بازیکن های کل یک بازی افزایش یابد، منطقی است که تعداد افرادی که رفتار نادرست دارند هم در این بازی ها زیاد شوند. این موضوع یکی از چالش های گریبان گیر توسعه دهندگان بازی های آنلاین به شمار می رود و هر کدام از آن ها به روش خود با چنین بازیکن هایی مقابله می نمایند.

آپدیت 1.2 بازی پابجی قرار است سروکله زدن با این بازیکن ها را راحت تر کند. در این آپدیت سیستم جدیدی تعبیه شده به وسیله آن می توان متوجه سابقه رفتار بازیکن ها شد. این سیستم جدید به تمام بازیکن های بازی پابجی یک درجه تعیین می دهد که محدوده آن از عدد صفر تا عدد پنج است.

تمام بازیکن ها کار خود را با درجه دو آغاز می نمایند. این درجه به مرور زمان تغییر می نماید. درجه بازیکن هایی که رفتار ناروا دارند، به هنگام انجام چنین فعالیت هایی کاهش می یابد. در صورتی که بازیکن ها بدون انجام رفتار های ناپسند بازی نمایند، به صورت تدریجی درجه آن ها افزایش پیدا می نماید و اعتبار بهتری کسب می نمایند.

اصلی ترین دلیل کاهش رتبه بازیکن ها به دلیل گزارش های منفی از طرف دیگر بازیکن ها است. بازیکن هایی که به خاطر رفتارهای آزاردهنده ای مانند عمدا بد بازی کردن، کشتن هم تیمی ها و توهین کردن به دیگر بازیکن ها گزارش های منفی مکرر در کارنامه خود ثبت نمایند، دچار کاهش رتبه می شوند. همچنین ترک کردن بازی های تیمی بدون بازگشت می تواند باعث کاهش درجه خوشنام بودن بازیکن ها گردد. البته در صورتی که بازیکن ها مشکوک به تقلب باشند و از سمت دیگر گزارش منفی دریافت نمایند دچار کاهش مرتبه نخواهند شد.

مهم ترین هدف برپا کردن این سیستم، خبردار شدن بازیکن ها از سابقه دیگران و تشکیل تیم های بهتر است. با این سیستم بازیکن هایی که قصد تجربه بازی پابجی را به شکل جدی دارند می توانند دیگر بازیکن هایی که سابقه خوبی دارند را به راحتی پیدا نمایند و از بازیکن هایی که رفتار نادرست دارند دوری نمایند.

بازی پابجی همین حالا برای کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا قابل دریافت است. آپدیت 1.2 این بازی علاوه بر سیستم سابقه بازیکن ها، یک ماشین جدید، لباس ها و آیتم های جدید، حرکات نمایشی با موتور و رابط کاربری بهتر برای کوله پشتی را به این بازی اضافه نموده است.

منبع: وبلاگ رسمی بازی پابچی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1347

به "سیستم جدید پابجی بازیکن های بدرفتار را رسوا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم جدید پابجی بازیکن های بدرفتار را رسوا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید