سخنگوی وزارت خارجه چین: اتهامات واشنگتن علیه پکن کذب است

به گزارش مجله نیلوفری، خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی وزارت خارجه چین تاکید نمود اتهامات و تهمت های آمریکا درباره سیاست های صنعتی چین کاملاً بی اساس است.

سخنگوی وزارت خارجه چین: اتهامات واشنگتن علیه پکن کذب است

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سخنگوی وزارت خارجه چین با رد اتهامات دولت بایدن علیه سیاست صنعتی پکن گفت: چین برای همه سرمایه گذاران داخلی و خارجی محیط باز، منصفانه، عادلانه و بدون تبعیض فراهم می نماید.

هوآ در کنفرانس خبری روز پنجشنبه در پکن، در پاسخ به ادعا های دولت آمریکا مبنی بر اینکه بعضی از سیاست های مالی اتخاذ شده از سوی چین شرکت های بین المللی را از بین می برد و بازار را منحرف می نماید تاکید نمود اتهامات و تهمت های آمریکا درباره سیاست های صنعتی چین کاملاً بی اساس است.

وی اضافه کرد: استراتژی ساخت چین 2025 از اصل اساسی، شامل هدایت های بازار و دولت پیروی می نماید. اهداف و اقدامات ما باز و شفاف است. خط مشی ها و اقدامات برای همه شرکت های چین قابل اجراست و با همه شرکت های داخلی و خارجی تأمین می گردد. این قانون خرید آمریکایی است که توسط طرف ایالات متحده ارائه شده و بیشتر حمایت گرانه به نظر می رسد.

هوآ گفت: چین همواره به ایجاد فضای باز، عادلانه، منصفانه و بدون تبعیض برای شرکت هایی از سراسر دنیا که در چین سرمایه گذاری و فعالیت می نمایند، اختصاص داده است. امیدواریم ایالات متحده نیز بتواند همین کار را انجام دهد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1435

به "سخنگوی وزارت خارجه چین: اتهامات واشنگتن علیه پکن کذب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی وزارت خارجه چین: اتهامات واشنگتن علیه پکن کذب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید