سخنگوی ذوب آهن: امیدواریم با تغییرات اخیر سیر صعودی باشگاه تداوم داشته باشد، باید از زحمات آذری تقدیر گردد

به گزارش مجله نیلوفری، احمد جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان ابراز امیدواری کرد، با وجود تغییرات اخیر در کادر مدیریتی این باشگاه روند رو به رشد ذوبی ها ادامه داشته باشد.

سخنگوی ذوب آهن: امیدواریم با تغییرات اخیر سیر صعودی باشگاه تداوم داشته باشد، باید از زحمات آذری تقدیر گردد

احمد جمشیدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره برکناری سعید آذری از مدیرعاملی باشگاه ذوب آهن و انتصاب جواد محمدی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه گفت: روز گذشته (چهارشنبه) جلسه ای در هیئت مدیره باشگاه داشتیم که بحث های اقتصادی باشگاه و نیز دیدارهای رفت و برگشت با الاتحاد را آنالیز کردیم. این جلسه براساس سیاست ها و اهداف کلان شرکت سهامی ذوب آهن برگزار گردید. در کل باید بگویم این تغییرات عادی است و همه جا از جمله در ورزش، فرهنگ و سیاست رخ می دهد.

وی با بیان اینکه بعضی اوقات تغییرات ضرورت دارد، توضیح داد: آذری در پنج سال گذشته مدیریت باشگاه را بر عهده داشت و نهایت کوشش خود را برای ذوب آهن کرد. باید از زحمات او تقدیر گردد. جواد محمدی هم دکترای تربیت بدنی دارد و به برنامه ریزی و مسائل ورزشی مسلط است. محمدی یکی از داوران لیگ فزونی بود و او را به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب کردیم. امیدواریم با تغییرات اتفاق افتاده، سیر صعودی باشگاه تداوم داشته باشد و نتایج قابل قبول و در شأن باشگاه ذوب آهن کسب کنیم.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این پرسش که آیا تغییرات فعلی در آستانه لیگ برتر به تیم فوتبال این باشگاه ضربه می زند یا خیر، گفت: قرار بود جلسه روز یکشنبه برگزار گردد که به دلایلی، به روز چهارشنبه موکول شد. باشگاه ذوب آهن، پرستیژ و نظم خاصی دارد و مسئله ای با این تغییرات پیش نمی آید. اکنون هم به همراه اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل کارخانه ذوب آهن به اعضای تیم سر می زنیم. اعضای هیئت مدیره باشگاه و کارخانه مصمم هستند سیر صعودی باشگاه ادامه دار باشد و از هیچ یاریی دریغ نمی نمایند. کلیه اعضای باشگاه و ورزشکاران ما در هیچ رشته ای نگرانی نداشته باشند.

جمشیدی درمورد منع آذری از مصاحبه با رسانه ها و زمزمه هایی مبنی بر اختلافات داخلی در باشگاه ذوب آهن به خبرنگاران گفت: اعضای هیئت مدیره، من را به عنوان سخنگوی باشگاه انتخاب کردند، همان طور که اکثر ارگان ها سخنگو دارند. خودِ آذری هم مسئله ای با این موضوع نداشت. پس از تغییرات هیئت مدیره، می گفتند فریدونی (عضو هیئت مدیره باشگاه) پس از مدتی مدیرعامل می گردد که این گونه نبود. فریدونی که به امور بازرگانی مسلط است، به یاری هیئت مدیره آمد. این شایعات درست نیست.

وی با بیان اینکه علیرضا منصوریان قرار بود در نشست آنالیز حذف ذوب آهن از لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند، اما این اتفاق رخ نداد، گفت: با توجه به نزدیکی به بازی لیگ برتر، او در جلسه حاضر نشد. ما کاری به حذف تیم نداریم، چون توقع بیش از این از مجموعه تیم نمی رفت. تیم های عربی امکانات بسیاری دارند و بازیکنان گرانقیمتی جذب می نمایند. ما نیز عملکرد خوبی داشتیم و می توانستیم پیروز شویم، اما فشار وارده بر دفاع و اشتباه سهوی دروازه بان ما سبب شکست مان شد. البته محمدباقر صادقی دروازه بان خوبی است و واکنش های بسیار خوبی نشان داد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان شاهد تغییرات مدیریتی در این باشگاه خواهیم بود یا خیر، مطرح نمود: وقتی مدیرعامل جدیدی به باشگاه می آید، باید افراد خود را بچیند. هر مدیری برای موفقیت به ابزاری احتیاج دارد. ما هم از یاری به مدیرعامل جدید باشگاه دریغ نمی کنیم. اگر محمدی بخواهد، می تواند با افراد فعلی باشگاه ادامه دهد. در غیر این صورت شاید به تغییراتی احتیاج باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 219

به "سخنگوی ذوب آهن: امیدواریم با تغییرات اخیر سیر صعودی باشگاه تداوم داشته باشد، باید از زحمات آذری تقدیر گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی ذوب آهن: امیدواریم با تغییرات اخیر سیر صعودی باشگاه تداوم داشته باشد، باید از زحمات آذری تقدیر گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید