رویکرد مهم وزارت بهداشت، توجه خاص به حوزه بهداشت است

به گزارش مجله نیلوفری، تهران (پانا)- وزیر بهداشت، با بیان اینکه توجه ویژه به حوزه بهداشت، رویکرد مهم وزارت بهداشت است، اظهار کرد با توسعه خدمات بهداشتی می توان بسیاری از مسائل مرتبط با سلامت را حل کرد.

رویکرد مهم وزارت بهداشت، توجه خاص به حوزه بهداشت است

به گزارش وبدا، بهرام عین اللهی در حاشیه نشست با هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه هم اکنون بخشی از خانه های بهداشت زیر پوشش این دانشگاه استیجاری است و این امر علاوه بر تحمیل هزینه، انجام برنامه ریزی های هدفمند را نیز دچار مشکل می کند گفت: بر این اساس قرار است طرحی ارائه شود تا بتوان خانه های بهداشت را به صورت تملکی خریداری کرد تا مسائل این حوزه برطرف شود.

وی شرح داد: رسیدگی به بدهی های حوزه دارو به شرکت های دارویی و همچنین کمبود خوابگاه های دانشجویی از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی افزود: پرداخت معوقه های دانشگاه علوم پزشکی مشهد از دیگر موارد مورد بحث در این نشست بود که در این زمینه در حال دریافت مجوزهای لازم هستیم و در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد.

عین اللهی با اشاره به بازدید از پروژه در حال ساخت بیمارستان ولایت اظهار امیدواری کرد: این طرح در راستای ارتقاء خدمات رسانی به بیماران تا دو هفته آینده به مرحله افتتاح برسد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1736

به "رویکرد مهم وزارت بهداشت، توجه خاص به حوزه بهداشت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویکرد مهم وزارت بهداشت، توجه خاص به حوزه بهداشت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید