رونالدو: بهتر از تورینو و شایسته پیروزی بودیم

به گزارش مجله نیلوفری، فوتبال جهان- کریستیانو رونالدو، مهاجم تیم فوتبال یوونتوس معتقد است این تیم کاملاً شایسته پیروزی مقابل تورینو بوده است.

رونالدو: بهتر از تورینو و شایسته پیروزی بودیم

به گزارش خبرنگاران ، کریستیانو رونالدو که در پیروزی یک بر صفر شب گذشته (شنبه) یوونتوس در خانه تورینو در هفته شانزدهم سری A ایتالیا تنها گل دربی دلاموله را در دقیقه 70 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی DAZN گفت: بازی سختی بود و زمین خیلی خوب نبود. ما عملکرد خوبی از خود ارائه دادیم، بهتر از تورینو بازی کردیم، موقعیت های بیشتری برای گلزنی ایجاد کردیم و شایسته پیروزی در این دیدار بودیم.

فوق ستاره پرتغالی یوونتوس با گلی که در دربی دلا موله به ثمر رساند، نه تنها باعث پیروزی بیانکونری در این بازی شد، بلکه پنج هزارمین گل سری A نیز به نام وی به ثبت رسید. کریستیانو 33 ساله در این خصوص گفت: خیلی خوشحال هستم اما مهمترین چیز این بود که به تیم برای رسیدن به پیروزی یاری کردم.

رونالدو همچنین ترجیح داد در خصوص طعنه ای که پس از گل کردن ضربه پنالتی به شانه سالوادور ایچاسو، دروازه بان اروگوئه ای تورینو زد و بابتش از داور کارت زرد دریافت کرد، اظهارنظری نکند، اما در مورد خود ضربه پنالتی گفت: دروازه بان حریف به خوبی در جهت توپ رفت، اما من به قدری توپ را محکم شوت زدم که توپ گل شد و این مهمتر از هر چیزی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 29

به "رونالدو: بهتر از تورینو و شایسته پیروزی بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو: بهتر از تورینو و شایسته پیروزی بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید