پای هافبک رئال مادرید شکست

به گزارش مجله نیلوفری، هافبک اروگوئه ای تیم فوتبال رئال مادرید به دلیل مصدومیت برای مدتی طولانی خانه نشین شد.

پای هافبک رئال مادرید شکست

به گزارش خبرنگاران، باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه ای گفت که پای فدریکو والورده، هافبک اروگوئه ای این تیم شکسته است و بازیکن کلیدی تیم زین الدین زیدان برای مدتی طولانی خانه نشین خواهد بود.

طبق بیانیه باشگاه رئال مادرید در معاینات تکمیلی که پس از مصدومیت جدی والورده در دقیقه 76 بازی شب گذشته (یکشنبه) کهکشانی ها در خانه والنسیا رخ داد، تعیین شده استخوان درشت نی پای راست او شکسته است. باشگاه رئال مادرید اما اشاره ای به مدت خانه نشینی این بازیکن نکرده است.

مصدومیت والورده او را قطعاً از همراهی تیم ملی کشور در دور بعدی بازی های مرحله انتخابی جام جهانی 2022 مقابل تیم های کلمبیا (آدینه) و برزیل (سه شنبه هفته آینده) محروم می نماید و بسته به شرایط بهبودی ممکن است تا انتها ماه آینده نیز مانع حضور او در بازی های رئال مادرید گردد. این بدان معناست که احتمالاً او بازی حساس رئالی ها مقابل اینتر در سن سیرو در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان را از دست می دهد و این خبر بدی برای زیدان است. والورده 22 ساله در آغاز این فصل یکی از بازیکنان ترکیب اصلی رئال مادرید بوده و تا الان در 11 بازی اش در تمامی رقابت ها سه گل زده است.

در همین حال زیدان باید نگران شرایط جسمانی کریم بنزما نیز باشد چرا که او نیز لنگان لنگان زمین بازی مقابل والنسیا را ترک کرد. طبق اعلام رسانه های محلی او دچار کشیدگی عضله همسترینگ شده است. این اتفاقات در دیداری رخ داد که دو بازیکن کلیدی دیگر رئال مادرید کاسمیرو و ادن ازار نیز در آن به دلیل ابتلا به کرونا غایب بودند.

بازی بعدی رئال مادرید 21 نوامبر (یکم آذر) در خانه ویارئال است و در همان هفته هم باید به ایتالیا سفر کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1173

به "پای هافبک رئال مادرید شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پای هافبک رئال مادرید شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید