برناردسکی اردوی تیم ملی ایتالیا را ترک کرد

به گزارش مجله نیلوفری، بال تیم فوتبال یوونتوس به دلیل مصدومیت از همراهی آتزوری در بازی های نخست این تیم در لیگ ملت های اروپا باز ماند.

برناردسکی اردوی تیم ملی ایتالیا را ترک کرد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، فدریکو برناردسکی به دلیل دچار کشیدن به یک مصدومیت عضلانی در اردوی تیم ملی ایتالیا، از جمع شاگردان روبرتو مانچینی خارج شد.

فدراسیون فوتبال ایتالیا با انتشار بیانیه ای درباره شرایط ملی پوشان این کشور برای مصاف با تیم های ملی بوسنی و هلند در لیگ ملت های اروپا گفت که مصدومیت الکس مرت و لورنزو اینسینیه جدی نیست اما برناردسکی مجبور به ترک کمپ آتزوری شده است.

گویا بازیکن هجومی یوونتوس دچار کشیدگی عضلانی شده و به همین دلیل قادر نبوده به تمریناتش ادامه دهد. او زمین تمرینی کورچانو را ترک نموده و به تورین بازخواهد گشت تا در آنجا زیر نظر پزشکان یوونتوس فرایند درمانش را کامل کند.

تیم ملی ایتالیا روز آدینه در استادیوم آرتمیو فرانکی شهر فلورانس میزبان بوسنی خواهد بود و سه روز بعد در آمستردام به مصاف تیم ملی هلند خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 976

به "برناردسکی اردوی تیم ملی ایتالیا را ترک کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برناردسکی اردوی تیم ملی ایتالیا را ترک کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید