دبیر کل سازمان ملل درباره گرسنگی میلیون ها نفر در آفریقا هشدار داد

به گزارش مجله نیلوفری، دبیرکل سازمان ملل متحد درباره گرسنگی میلیون ها نفر در قاره آفریقا در نتیجه شیوع ویروس کرونا هشدار داد.

دبیر کل سازمان ملل درباره گرسنگی میلیون ها نفر در آفریقا هشدار داد

با تور افریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، آنتونیو گوترش با هشدار نسبت به کشانده شدن میلیون ها نفر در قاره آفریقا به فقر ، گفت همه گیری کرونا باعث شده تا جمعیت زیادی در این قاره در آستانه فقر شدید و گرسنگی قرار گیرند.

وی خواهان اتحاد و همدردی عملی دنیا با قاره آفریقا شد و افزود که قاره آفریقا از دیرباز با بی عدالتی، فقر، بیماری و تبعیض روبرو بوده و اکنون با خطر شیوع کرونا در این قاره، ممکن است میلیون ها نفر به ورطه فقر بیشتر و گرسنگی حرکت نمایند.

گوترش در عین حال به سران قاره آفریقا به خاطر تعداد کم تلفات تبریک گفت و اضافه نمود این رخداد جای خوشحالی است.

کرونا در آفریقا تنها جان 2500 نفر را گرفته است.

دبیرکل سازمان ملل باردیگر از کشورهای مختلف دنیا خواست برای جلوگیری از بروز یک فاجعه انسانی 200 میلیارد کمکی را که به ملت های آفریقا قول داده اند، تامین نمایند.

ویروس کرونا موسوم به کوید 19 اواسط ماه دسامبر (24 اذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اظهار داشت.

تا به امروز 4 میلیون و 990 هزار و 470 نفر در دنیا به کرونا مبتلا و از این میان 324 هزار و 990 نفر در اثر جان باخته اند.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا رااینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 852

به "دبیر کل سازمان ملل درباره گرسنگی میلیون ها نفر در آفریقا هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر کل سازمان ملل درباره گرسنگی میلیون ها نفر در آفریقا هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید