خبرنگاران پیروزی پرگل تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی برابر قشقایی شیراز

به گزارش مجله نیلوفری، رشت - خبرنگاران - در ادامه مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان کشور، تیم ملوان بندرانزلی با 6 گل قشقایی شیراز را شکست داد.

خبرنگاران پیروزی پرگل تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی برابر قشقایی شیراز

در جریان این ملاقات که عصر آدینه به میزبانی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در استادیوم سردارجنگل رشت برگزار گردید ، تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در یک بازی برتر و پرگل با نتیجه 6 بر صفر حریف خود را شکست داد تا اولین پیروزی خود در این رقابت ها را جشن بگیرد.

تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی با فزونی پرگل در این ملاقات نه تنها شکست هفته اول را جبران کرد، از سوی دیگر انتقام تیم فوتبال مردان ملوان بندرانزلی را از تیم قشقایی شیراز گرفت که در هفته اول لیگ دسته اول تیم فوتبال مردان ملوان با یک گل مغلوب قشقایی شده بود.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ملاقات برابر تیم بانوان قشقایی شیراز برتر از حریف ظاهر و پایان نیز با کنترل بازی و حملات متعدد ، پیروز شد 6 بار دروازه تیم قشقایی را باز کند تا به یک پیروزی ارزشمند و پرگل دست یابد.

قضاوت این ملاقات را ، آسو جواهری بر عهده داشت که ژاله طوفان پور و فاطمه سپهری به عنوان یاری داور در این ملاقات حضور داشتند و درنا قهرمانی نیز به عنوان داور چهارم در بازی تیم های فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی و قشقایی شیراز حضور یافت.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان کشور، تیمهای ذوب آهن و سپاهان اصفهان ، ملوان بندرانزلی ، نماینده البرز ، همیاری آذربایجان غربی ، شهرداری سیرجان ، سارگل بوشهر ، پالایش گاز ایلام و وچان کردستان به صورت دوره ای در یک گروه با هم رقابت می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1230

به "خبرنگاران پیروزی پرگل تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی برابر قشقایی شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیروزی پرگل تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی برابر قشقایی شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید