نکونام: هدف مان همان هدف فصل گذشته است، امیدوارم تمام مربیان جوان پیروز باشند

به گزارش مجله نیلوفری، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: همان هدفی که در فصل گذشته انتخاب کردیم را در فصل جدید هم داریم.

نکونام: هدف مان همان هدف فصل گذشته است، امیدوارم تمام مربیان جوان پیروز باشند

به گزارش خبرنگاران از اصفهان ، جواد نکونام عصر امروز پنجشنبه در نشست خبری پیش از ملاقات فردای تیمش مقابل ذوب آهن در هفته نخست لیگ برتر فوتبال گفت: قطعاً در شروع لیگ تیم ها شناختی از یکدیگر ندارند و کوشش کردیم نسبت به شرایط تیم خود جلو برویم و بازیکنان جذب شده را هرچه زودتر با تیم که در فصل گذشته نتایج خوبی کسب کرد هماهنگ کنیم.

وی اضافه نمود: کوشش کردیم تیم خوب و آماده ای راهی مسابقات کنیم و با توجه به اینکه می دانستیم چه زمانی باید تمرینات خود را شروع کنیم، کوشش کردیم تمرینات و اردوی خوبی را پشت سر بگذاریم که جا دارد از سعید آذری که برای جابجایی تیم زمان زیادی صرف کرد و مذاکرات خوبی با بازیکنان مدنظر ما داشت تشکر کنم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: فولاد برنامه و بودجه خاصی داشت که در جابجایی طبق این برنامه و بودجه پیش رفتیم و به سعید آذری و سایر همکارانم برای جذب بازیکنان مدنظر خسته نباشید می گویم. از رئیس هیئت مدیره باشگاه برای اینکه در این زمینه سنگ تمام گذاشت تشکر می کنم چون توانستیم بازیکنان مدنظر خود را نگه داریم و یا جذب کنیم تا بتوانیم ان شاءالله باعث افتخار مردم خوزستان شویم.

نکونام درباره ارزیابی خود از حضور سرمربیان جوانی مانند مهدی رحمتی، محرم نویدکیا و رحمان رضایی در لیگ سال جاری گفت: تمام این مربیان دوستان من هستند که با یکدیگر هم دوره بوده ایم و کنار هم بازی نموده ایم و امیدوارم همه آنها پیروز باشند. هم اکنون در فوتبال جهان مربیان جوان خیلی خوب رقابت می نمایند و در جاهایی در علم روز جهان از سایر مربیان سبقت گرفته اند. امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود که مربیان جوان پیروز باشند چون به جز لیگ برتر، در لیگ دسته اول هم مربیان جوان خوبی حضور دارند. امیدوارم این مربیان بتوانند به فوتبال ایران یاری نمایند.

وی درباره تغییرات زیاد ذوب آهن و ناشناخته بودن این تیم اعلام کرد: هر مربی سبک خودش را دارد و بازیکنان جدید هم در لیگ شناخته شده هستند و از تمام بازیکنان ذوب آهن شناخت کافی داریم. ذوب آهن تغییراتی داشته اما این ناشناخته بودن برای 2 تا 3 هفته است و پس از آن، از تیم ها شناخت کافی حاصل می گردد. لیگ ماراتنی است که 30 هفته ادامه دارد و در نهایت باید در آن پیروز شویم. تمام تمرکز ما بر تیم خودمان و پیروزیت آن است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره تشبیه ملاقات ذوب آهن و فولاد به تقابل سری آ ایتالیا و لالیگا توضیح داد: تقابل در زمین فوتبال است و نه من بازی می کنم و نه رحمان رضایی. این بازیکنان هستند که در زمین کوشش می نمایند و امیدوارم بازی خوبی را ببینیم که برای ما با پیروزیت همراه گردد.

نکونام در پاسخ به سوال خبرنگار خبرنگاران مبنی بر هدف گذاری برای تیمش در لیگ بیستم و انتظار مدیران فولاد خوزستان از این تیم گفت: همان هدفی که در فصل گذشته انتخاب کردیم را در فصل جدید هم داریم. تمام کوشش خود را انجام می دهیم تا در تمام دقایق بازی ها در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بهترین نتایج را کسب کنیم. تمرکز ما معطوف به تیم خودمان است و به تمام بازی ها نگاه ویژه ای داریم تا در نهایت در خاتمه لیگ به پیروزیت برسیم. هم اکنون درباره رتبه خاص یا کسب جام و غیره صحبت نمی کنیم و مانند سال گذشته تمام کوشش خود را تا روز آخر انجام می دهیم تا در خاتمه باعث افتخار استان خوزستان شویم و طرفداران فولاد خوزستان نیز این موضوع را به خوبی می دانند.

165، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1160

به "نکونام: هدف مان همان هدف فصل گذشته است، امیدوارم تمام مربیان جوان پیروز باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: هدف مان همان هدف فصل گذشته است، امیدوارم تمام مربیان جوان پیروز باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید