خبرنگاران کوشش خود را برای تامین احتیاج ایتام استان انجام می دهیم

به گزارش مجله نیلوفری، بندرعباس- خبرنگاران- استاندار هرمزگان گفت: اکرام ایتام ریشه در باورهای دینی و اسلامی و روحیه انسانی همه ما دارد و تمام کوشش خود را در جهت یاری و حمایت برای تامین نیازهای ایتام در استان انجام خواهیم داد.

خبرنگاران کوشش خود را برای تامین احتیاج ایتام استان انجام می دهیم

فریدون همتی شامگاه شنبه در آیین تجلیل از حامیان ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و هفته اکرام ایتام، گفت: در جهت تامین نیازهای ایتام ظرفیت مجموعه دستگاه های اجرایی استان به کار گرفته می گردد و امیدواریم گام های خوبی در این راستا برداشته گردد.

وی ادامه داد: اکرام ایتام از کارهای مهم و ارزشمند در پیشگاه خداوند متعال محسوب می گردد و حامیان ایتام این راه مهم را به خوبی در پیش گرفته اند.

استاندار هرمزگان بیان داشت: باید فرهنگ حسنه اکرم ایتام را هرچه بیشتر در جامعه ترویج و جامعه را بیشتر با این فرهنگ آشنا کنیم.

وی به ضرورت توجه و مراقبت معنوی از ایتام در کنار حمایت های مالی تاکید و بیان داشت: اولویت رسیدگی به خانواده های ایتام و محسنین را نزدیکان، همسایگان و مردم همان دیار و روستا و شهر دارند.

همتی ابراز داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) می تواند با ارتقاء سطح آموزش توان مالی افراد زیر پوشش را افزایش دهد تا این افراد به مرحله خودکفایی برسند.

درحال حاضر هشت هزار و 500 یتیم و بیش از چهار هزار فرزند محسنین در استان هرمزگان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

استاندار هرمزگان در سرانجام از حامیان ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان هرمزگان تجلیل و قدردانی کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 888

به "خبرنگاران کوشش خود را برای تامین احتیاج ایتام استان انجام می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کوشش خود را برای تامین احتیاج ایتام استان انجام می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید