خبرنگاران تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو زوج و فرد شد

به گزارش مجله نیلوفری، تهران - خبرنگاران - رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا گفت: از امروز (سه شنبه) تعویض پلاک و خدمات شماره گذاری در روزهای زوج فقط به وسایل نقلیه پلاک زوج و روزهای فرد صرفا به وسایل نقلیه با پلاک فرد ارائه خواهد شد.

خبرنگاران تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو زوج و فرد شد

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی محمدی در مورد ساعت فعالیت مراکز تعویض پلاک در سراسر کشور گفت: در ماه های انتهای سال خصوصا اسفند هر سال خریدوفروش و نقل و انتقال خودرو در کشور افزایش چشمگیری دارد و این افزایش باعث حضور و ازدحام بیشتر شهروندان در مراکز تعویض پلاک می گردد، از این رو تمهیدات بهداشتی و پیشگیرانه ای توسط پلیس راهور ناجا برای کاهش ازدحام جمعیت و کاهش احتمالی انتشار ویروس کرونا در مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک سراسر کشور ابلاغ شده است.

وی توضیح داد: از روز سه شنبه 20 اسفند تعویض پلاک و خدمات شماره گذاری در روزهای زوج فقط به وسایل نقلیه پلاک زوج و روزهای فرد صرفا به وسایل نقلیه با پلاک فرد ارائه خواهد شد لذا از شهروندان تقاضا داریم در غیر از روزهای مذکور به مراکز تعویض پلاک مراجعه ننمایند.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا اضافه نمود: مراکز تعویض پلاک تا انتها امسال از ساعت 7 تا 18 باز بوده و خدمات ارائه می نمایند؛ پس ضروری است شهروندان با مدیریت زمان حضور در مراکز تعویض پلاک در صبح و بعدازظهر با ازدحام و زمان کمتری خدمات دریافت نمایند.

وی گفت: تمهیدات بهداشتی لازم همانند ضدعفونی مراکز به صورت روزانه و استفاده از ماسک و دستکش و محلول ضدعفونی نماینده توسط کارکنان شاغل در مراکز انجام می پذیرد.

سرهنگ محمدی به عموم هموطنان توصیه کرد در صورتی که ضرورتی برای نقل و انتقال خودرو در امسال ندارند، حتی الامکان این کار را به سال آینده موکول نمایند؛در صورت حضور در مراکز نیز فاصله لازم با سایر شهروندان را رعایت نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 736

به "خبرنگاران تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو زوج و فرد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو زوج و فرد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید