جریمه استقلال، مجیدی، غفوری و ترابی از سوی AFC

به گزارش مجله نیلوفری، کنفدراسیون فوتبال آسیا در احکام انضباطی جدید خود علاوه بر باشگاه استقلال، سرمربی و کاپیتان آبی پوشان و ملی پوش پرسپولیس را هم جریمه کرد.

جریمه استقلال، مجیدی، غفوری و ترابی از سوی AFC

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) آرای جدید خود را اعلام نمود که در بخشی از آن آمده است:

وریا غفوری به دلیل اظهارات بعد از ملاقات مقابل الشرطه در نشست خبری که باعث بی احترامی شد، به 5 هزار دلار جریمه محکوم شد که 3 هزار و 750 دلار آن به مدت دو سال تعلیق شده. وی هزار و 250 دلار از این مبلغ را باید ظرف 90 روز پرداخت کند.

فرهاد مجیدی به دلیل غیبت در نشست خبری پیش از ملاقات با الدحیل، 10 هزار دلار جریمه شد که باید 2 هزار و 500 دلار از این مبلغ را طی 90 روز پرداخت کند.

باشگاه استقلال به دلیل عدم تضمین حضور سرمربی خود در نشست خبری پیش از بازی با الدحیل، 10 هزار دلار جریمه شد که 2 هزار و 500 دلار باید در 90 روز پرداخت گردد.

مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس به دلیل حضور دیرهنگام در نشست خبری و تأخیر 15 دقیقه ای در برگزاری نشست خبری قبل از مسابقه با الوحده، به پرداخت 2 هزار دلار جریمه نقدی محکوم شد که 500 دلار تعلیق نشده آن را باید در 90 روز پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس به دلیل بی احترامی، مسائل مربوط به تبعیض نژادی، به ممنوعیت از حضور تماشاگران از یک بازی خانگی این تیم در مسابقات باشگاهی AFC در ایران محکوم شد که این حکم، نباید در ملاقاتی که به خاطر شیوع کرونا بدون تماشاگر برگزار می گردد، اجرا گردد. این باشگاه همچنین باید جمعاً مبلغ 17 هزار و 500 دلار پرداخت کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1536

به "جریمه استقلال، مجیدی، غفوری و ترابی از سوی AFC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه استقلال، مجیدی، غفوری و ترابی از سوی AFC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید