حضور کاوانی و تِلیس در محل تمرین منچستریونایتد برای انجام تست های پزشکی

به گزارش مجله نیلوفری، باشگاه منچستریونایتد در آستانه به خدمت دریافت یک مهاجم اروگوئه ای و یک مدافع برزیلی است.

حضور کاوانی و تِلیس در محل تمرین منچستریونایتد برای انجام تست های پزشکی

به گزارش خبرنگاران، ادینسون کاوانی و الکس تِلیس بعدازظهر امروز (دوشنبه) در آخرین روز نقل وانتقالات تابستانی وارد کرینگتون محل تمرین تیم فوتبال منچستریونایتد شدند تا در تست های پزشکی این باشگاه شرکت نمایند. انتظار می رود این مهاجم اروگوئه ای و این مدافع برزیلی امشب و تا پیش از بسته شدن پنجره نقل وانتقالات تابستانی جاری قرارداد خود را با منچستریونایتد امضا نمایند.

بر اساس گزارش های منتشرشده کاوانی 33 ساله که پس از ترک پاری سن ژرمن حالا بازیکن آزاد به حساب می آید، قراردادی دو ساله با منچستریونایتد امضا خواهد نمود که البته طرفین می توانند در صورت توافق در انتها فصل اول این قرارداد، به همکاری شان انتها دهند. دستمزد این مهاجم اروگوئه ای در منچستریونایتد 10.9 میلیون یورو به ازای هر فصل به علاوه دو میلیون یورو پاداش های در نظر گرفته شده خواهد بود.

الکس تِلیس 27 ساله هم که سابقه بازی در تیم های یوونتوس، گرمیو، گالاتاسرای و اینتر را دارد، از سال 2016 در تیم پورتو عضویت دارد. بر اساس اخبار منتشر شده این مدافع چپ برزیلی قراردادی پنج ساله با منچستریونایتد امضا خواهد نمود تا شاید خط دفاعی تیم تحت راهنمایی اولگنار سولسشایر جان تازه ای بگیرد.

گفته می گردد منچستری ها همچنین در کوشش هستند تا عثمان دمبله را هم پیش از بسته شدن پنجره تابستانی در ساعت 11 امشب (به وقت محلی انگلیس) از بارسلونا قرض بگیرند، هرچند هم خود این مهاجم 23 ساله و هم باشگاه بارسلونا خواستار قرارداد قطعی هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1109

به "حضور کاوانی و تِلیس در محل تمرین منچستریونایتد برای انجام تست های پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور کاوانی و تِلیس در محل تمرین منچستریونایتد برای انجام تست های پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید