امید لیونل مسی به بازگشت در دیدار برابر اینتر

به گزارش مجله نیلوفری، لیونل مسی در تلاش است که با بهبود روند درمان مصدومیت خود در دیدار برابر اینتر در هفته دوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان حضور پیدا کند.

امید لیونل مسی به بازگشت در دیدار برابر اینتر

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روزنامه اسپانیایی اسپرت مدعی شده که مدیران و کادر پزشکی بارسلونا امیدوار هستند که لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بتوانند با غلبه بر مصدومیت خود با آمادگی کامل در دیدار برابر اینتر در زمین حضور داشته باشد. او در دیدار هفته گذشته برابر ختافه که با پیروزی بارسلونا همراه بود نتوانست به میدان برود، اما هواداران بی تابانه در انتظار حضور این بازیکن در لیست 22 نفره بارسلونا برای رویارویی با اینتر در هفته دوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان که چهارشنبه در نیوکمپ برگزار خواهد شد، هستند.

مسی به دلیل مصدومیت رقابت های پیش فصل را از دست داد و این مسئله در اولین دیدار لالیگا نیز تشدید شد. هرچند او در دیدار برابر دورتموند که اولین دیدار بارسلونا در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان بود به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت. ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، نمی خواهد هیچ ریسکی در قبلا شرایط این بازیکن انجام دهد و به همین دلیل ممکن است تعداد بازی های بیشتری از او استفاده نکند تا مصدومیت این بازیکن به طور کامل برطرف شود. احتمال دارد که در صورت عدم آمادگی مسی، والورده با مثلث هجومی آنتوان گریزمان، لوییس سوارز و کارلس پرز برابر اینتر نیز در میدان حاضر شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 353

به "امید لیونل مسی به بازگشت در دیدار برابر اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید لیونل مسی به بازگشت در دیدار برابر اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید