تیم والیبال بانوان زیر 23 سال ایران مغلوب چین تایپه شد

به گزارش مجله نیلوفری، خبرنگاران: تیم بانوان زیر 23 سال کشورمان در نخستین بازی مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا مقابل چین تایپه سه بر صفر مغلوب گردید.

تیم والیبال بانوان زیر 23 سال ایران مغلوب چین تایپه شد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مرحله دوم از مسابقات بانوان زیر 23 سال از امروز دوشنبه 14 اردیبهشت در مانیل آغاز شد و تیم زیر 23 سال ایران در ملاقات مقابل چین تایپه با ترکیب صابری، چملانیان، شیرتری، متقیان، روستا، دریس محمودی و سیاوشی وارد میدان شد.

در ست اول ملی پوشان کشورمان آغاز خوبی نداشتند و هر دو وقت استراحت فنی با اختلاف به سود تایپه پیگیری شد. بانوان کشورمان در این ست سرویس های زیادی از دست دادند و در نهایت 25 بر 17 نتیجه را واگذار کردند. در ست دوم ایران آغاز خوبی داشت و اولین وقت استراحت فنی را با نتیجه 8 بر 5 به سود خود به خاتمه رساند. رجحان ایران با وجود اشتباهات فاحش داوری تا امتیاز 2 ادامه داشت، اما در نهایت این ست هم با نتیجه 25 بر 21 به سود تایپه خاتمه یافت. در ست سوم هم ایران امتیازهای زیادی را در همان آغاز کار از دست داد و به تدریج اختلاف زیاد شد و این ست نیز 25 بر 17 به سود چین تایپه به خاتمه رسید.

بدین ترتیب تیم ملی زیر 23 سال بانوان کشورمان که در نخستین ملاقات در مرحله دوم این رقابت ها سه بر صفر مغلوب چین تایپه شد، فردا سه شنبه ساعت 1 :3 به وقت تهران در دومین مسابقه خود در این مرحله مقابل ژاپن صف آرایی می نماید.

با توجه به پیروزی سه بر یک ایران مقابل فیلیپین در مرحله اول رقابت ها و صعود فیلیپین به این مرحله، بر اساس مقررات مسابقات امتیاز برد فیلپین برای ایران در این مرحله نیز محسوب می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 529

به "تیم والیبال بانوان زیر 23 سال ایران مغلوب چین تایپه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم والیبال بانوان زیر 23 سال ایران مغلوب چین تایپه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید