کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند

به گزارش مجله نیلوفری، به گزارش خبرنگاران، مسابقات لیگ جهانی کاراته از عصر امروز به وقت تهران با حضور 659 کاراته کا از 79 کشور به میزبانی کانادا در شهر مونترال شروع خواهد شد. مراسم قرعه کشی این رقابتها بامداد امروز برگزار گردید و طی آن حمیده عباسعلی، هامون درفشی پور، سعید احمدی، بهمن عسگری و سجاد گنج زاده رقبای خود را شناختند.

کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند

بر اساس برنامه اعلام شده در روز نخست این مسابقات، رقابتهای مقدماتی کاتای تیمی بانوان، کاتای انفرادی مردان و مبارزات اوزان 50-، 55- و 61- کیلوگرم بانوان، 84- و 84+ کیلوگرم مردان انجام خواهد شد که تیم ایران تنها سجاد گنج زاده را روی تاتامی این مسابقات دارد.

وی دور نخست بورک بلتران از پرو را پیش رو دارد و در صورت رجحان به مصاف برنده مبارزه نمایندگان کره جنوبی و چین تایپه می رود. در این وزن 33 کاراته کا به رقابت خواهند پرداخت.

فردا شنبه اول تیرماه و در روز دوم مسابقات چهار کاراته کای دیگر کشورمان به روی تاتامی می روند. حمیده عباسعلی در وزن 68+ کیلوگرم، جایی که 30 کاراته کا حضور دارند، ابتدا با هانا زیوکویچ از کرواسی پیکار می نماید و در ادامه با آناستاسیا استاپاشکو از اوکراین پیکار خواهد نمود.

هامون درفشی پور در وزن 67- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت به مصاف سوپا نگامفون فیت از تایلند خواهد رفت. وی در صورت رجحان در این مبارزه با برنده دومنیکن و اوکراین دیدار می نماید. در این وزن 68 کاراته کا برای کسب مدال مبارزه خواهند کرد.

در وزن 75- کیلوگرم بهمن عسگری در میان 60 کاراته کای حاضر بعد از یک دور استراحت به دیدار برنده مبارزه چین تایپه و کانادا خواهد رفت. سعید احمدی دیگر کاراته کای کشورمان در این وزن کار خود را با مبارزه برابر یرماک آینازورا از قزاقستان شروع می نماید و در ادامه به مصاف برنده دیدار کاراته کاهای آمریکا و اردن خواهد رفت.

کاراته کاهای کشورمان که برای کسب امتیاز در جهت رسیدن به سهمیه المپیک کوشش می نمایند در صورت رسیدن به دیدار نهایی و یا رده بندی روز یکشنبه به روی تاتامی خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 153

به "کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید