کوشش سایپا برای تأمین قطعات خودرو در داخل در راستای افزایش و رونق فراوری است

به گزارش مجله نیلوفری، نماینده رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما موافق حمایت از صنعت خودرو هستیم گفت: کوشش سایپا برای تأمین قطعات خودرو در داخل در راستای افزایش و رونق فراوری است.

کوشش سایپا برای تأمین قطعات خودرو در داخل در راستای افزایش و رونق فراوری است

به گزارش سایپانیوز، غلامعلی کوهساری با اشاره به سیاست مجلس در قبال صنعت خودرو گفت: ما موافق افزایش کمیت و کیفیت خودرو هستیم و معتقدیم شرکت های داخلی باید مورد حمایت قرار گیرند تا از توانمندی آن ها برای افزایش کیفیت و کمیت خودرو استفاده گردد.

وی با بیان اینکه کارکرد صنعت خودرو دارای رشد بوده است، اسم کرد: با توجه به احتیاج جامعه، سازندگان به کیفیت توجه بیشتری داشته باشند تا خودروی باکیفیت در شأن مردم فراوری گردد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه حمایت از صنعت خودرو، باعث ایجاد اشتغال می گردد، گفت: این حمایت بعلاوه در افزایش عایدی مردم مؤثر است و باید برای حمایت از صنعت خودرو برنامه ریزی بهتری صورت گیرد.

کوهساری توضیح داد: از صنعت خودرو باید به گونه ای حمایت گردد تا روزی روی پای خود بایستیم و فراوریات داخلی سازی گردد.

وی با اشاره به کوشش مدیران سایپا در دوران تحریم گفت: برنامه ریزی شرکت سایپا برای فراوری قطعات خودرو در داخل، سیاست بسیار خوبی بود و قرارداد هایی که این شرکت با وزارت دفاع و شرکت های زیرمجموعه آن منعقد کرد اقدام بسیار خوبی بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس توضیح داد: همانطوری که نیرو های نظامی در حوادث غیرمترقبه مثل سیل و زلزله کار های بسیار بزرگی انجام می دهند و به خدمت مردم و کشور می شتابند، این توانمندی را دارند که در صنعت خودرو تحول و شگفتی ایجاد نمایند بنابراین ضرورت دارد از ظرفیت آن ها در این صنعت استفاده گردد.

کوهساری اضافه نمود: هرچه توجه به داخل بیشتر باشد شاهد کاهش وابستگی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه قیمت خودرو باید به گونه ای باشد که اقشار میانه جامعه بتوانند خودرویی در شأن خود خریداری نمایند، گفت: وقتی قیمت دلار کاهش پیدا می نماید طبیعی است که قیمت خودرو هم باید کاهش یابد.

منبع: فرارو
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1599

به "کوشش سایپا برای تأمین قطعات خودرو در داخل در راستای افزایش و رونق فراوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش سایپا برای تأمین قطعات خودرو در داخل در راستای افزایش و رونق فراوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید