تلاش اینتر برای صید دیبالا از آب گل آلود اختلاف با یوونتوس

به گزارش مجله نیلوفری، بروز اختلاف میان بانوی پیر و ستاره آرژانتینی اش سبب شده که نراتزوری به فکر جذب این بازیکن 28 ساله بیفتد.

تلاش اینتر برای صید دیبالا از آب گل آلود اختلاف با یوونتوس

به گزارش خبرنگاران، جدی شدن اختلافات میان پائولو دیبالا و باشگاه یوونتوس برای تمدید قراردادی که در انتهای فصل جاری به پایان می رسد، سبب شده است که احتمال جدایی این بازیکن از بانوی پیر بیشتر از هر زمان دیگری قوت بگیرد.

در حالی که به نظر می رسید طرفین برای تمدید قرارداد با حقوق سالانه 10 میلیون یورو به توافق رسیده اند، بانوی پیر از تصمیم خود منصرف شده و به بازیکن آرژانتینی رقم پایین تری را پیشنهاد داده است. این موضوع به دیبالا برخورده است و به همین دلیل هم او دیگر خیال ماندن ندارد.

در همین حال اینتری ها فرصت را برای به چنگ آوردن بازیکن سابق پالرمو غنیمت شمرده اند و با مدیربرنامه های او خورخه آنتون وارد مذاکره شده اند.

دیبالا از سال 2015 که به یوونتوس پیوست، تا کنون 274 بازی برای این تیم انجام داده است و جدایی اش می تواند ضربه ای کاری به ماسیمیلیانو آلگری بزند، چرا که تیم تحت هدایت او همین حالا هم با کمبود مهاجم روبرو است.

طبق گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت؛ جوزپه ماروتا مدیراجرایی باشگاه اینتر با آنتون تماسی تلفنی داشته و درباره انتقال احتمالی بازیکن به جوزپه مه آتزا صحبت کرده است. انتظار می رود که آنتون در اواخر ماه جاری یا فوریه به ایتالیا سفر و در این سفر با مدیران اینتر ملاقات کند. با توجه به اینکه دیبالا در پایان فصل بازیکن آزاد می شود، او بدون کسب اجازه از یوونتوس می تواند با مشتریانش مذاکره کند.

جدایی آرتورو ویدال و ماتیاس وسینو از اینتر، 16 میلیون یورو از هزینه های اینتر برای پرداخت حقوق به بازیکنان را کم می کند و نراتزوری قصد دارد این رقم را به پرداخت حقوقی قابل توجه به دیبالا اختصاص دهد. گویا این باشگاه قصد دارد به دیبالا قراردادی 5 ساله با حقوق 7.5 میلیون یورو در فصل پیشنهاد دهد که به آن یکسری پاداش ها و رقمی هنگفت بابت پاداش عقد قرارداد به عنوان بازیکن آزاد هم اضافه خواهد شد. این در حالیست که دیبالا در حال حاضر از یوونتوس 7.3 میلیون یورو در سال حقوق می گیرد. بارسلونا و تاتنهام دیگر تیم هایی است که ظاهراً به جذب دیبالا تمایل دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1843

به "تلاش اینتر برای صید دیبالا از آب گل آلود اختلاف با یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش اینتر برای صید دیبالا از آب گل آلود اختلاف با یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید