معرفی هتل ان اچ لاگونا ونیز ، 4 ستاره

به گزارش مجله نیلوفری، یکی از زیباترین و مدرن ترین هتل های 4 ستاره ونیز که طراحی آن بر خلاف بسیاری از هتل های این شهر به شدت مدرن و زیباست، هتل ان اچ لاگونا ونیز است. هر چیزی که در طراحی این هتل رعایت شده، از به روزترین و بهترین متدهای طراحی محیط های هتل در دنیا و قاره اروپا است. این هتل در دو ساختمان مختلف بنا شده است که به یکدیگر متصل اند و مجموعشان هتل ان اچ لاگونا را به وجود آورده و از طریق dک سقف کاملا شیشه ای به یکدیگر متصل شده اند. ما در این مطلب می خواهیم که همه آن چیزهایی که برای رزرو این هتل در سفرتان به شهر ونیز احتیاج دارید را در اختیارتان بگذاریم پس در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید.

معرفی هتل ان اچ لاگونا ونیز ، 4 ستاره

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

خدمات هتل ان اچ لاگونا ونیز

در هتل ان اچ لاگونا ونیز برای شما و وسیله نقلیه تان پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته شده است. هر زمانی که به این هتل مراجعه کنید، سیستم رزرواسیون 24 ساعته آن جوابگوی شما خواهد بود. اگر حیوان خانگی دارید می تواتید آن را با خود به همراه داشته باشید. اینتزنت پر سرعت در تمامی نقاط هتل برای مسافران و مراجعان هتل ان اچ لاگونا ونیز در دسترس می باشد. اگر بخواهید می توانید برای استعمال دخانیات به اتاق مخصوص آن بروید. سالن مخصوص تماشای تلویزیون برای شما موجود است. اتاق ها کاملا عایق صدا هستند. می تواند در این هتل:

  • ماشین اجاره کنید
  • از آسانسور و سرویس حمل و جا به جایی وسایل مسافران
  • صندوق امانات
  • اتاق های ویژه
  • اتاق های خانواده
  • امکانات مخصوص افراد با محدودیت های جسمانی مثل ویلچر
  • سرویس روزانه اتاق ها
  • خدمات آنلاین بلیط
  • خدمات شستشو، اتوکشی و خشکشویی
  • استفاده از دستگاه کپی و فکس برای تجار و گروه های کسب و کار
  • سالن اجتماعات و برگزاری رویدادهای مختلف
  • خدمات مخصوص نگهداری کودک

را دریافت نمایید.

از لحاظ جانمایی می توانید در اطراف این هتل به اماکن مختلف و متنوعی دسترسی داشته باشید. از جاذبه های مختلف شهر گرفته تا مراکز تفریحی و ورزشی مختلف. فاصله شما با اولین فروشگاه مواد غذایی و یا یک رستوران ایتالیایی کمتر از 10 الی 15 دقیقه است و به راحتی می توانید خودتان را به اکثر جاذبه های دیدنی شهر برسانید.

امکانات تفریحی هتل ان اچ لاگونا ونیز

صبحانه های هتل از تازه ترین مواد اولیه غذایی درست شده است و وعده مخصوص بچه ها نیز برای فرزندان شما موجود است. رستوران هتل هم غذاهای ایتالیایی و بین المللی را سرو می کند. از کافی شاپ هتل ان اچ لاگونا ونیز حتما استفاده نمایید. شکلات، انواع کوکی های مختلف، میوه های فصل، بطری های آب، وعده مخصوص بچه ها، منوی مخصوص غذای افراد با رژیم خاص و ویژه رستوران هتل برای شما در دسترس هستند. می توانید در حالی که وقتتان را در این هتل می گذرانید از منظره غروب آفتاب و موسیقی زنده هم لذت ببرید. از دیگر خدمات تفریحی هتل می توانیم به مرکز تناسب اندام و با دستگاه های مختلف بدنسازی، مربی مخصوص، استخر و تخت شنا اشاره نماییم. از تراس و باغ اختصاصی هتل در قسمت جلویی آن حتما استفاده نمایید.

رستوران هتل ان اچ لاگونا ونیز

رستوران سانتا: غذای این رستوران ایتالیایی و اروپایی است و برای وعده های ناهار و شام به مراجعان خود خدمات غذایی ارائه می کند.

امکانات اتاق های هتل

طراحی اتاق های هتل ان اچ لاگونا ونیز به این گونه است که از همراهی رنگ های طبیعی با مدرن ترین المان های اتاق های یک هتل یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در یک محل درجه یک و هوشمند را به وجود آورده است. بعضی از اتاق های هتل دید به محیط بیرونی به یبک هاربور هم دارند. بلا استثنا تمامی اتاق های هتل ان اچ لاگونا ونیز مجهز به اینترنت پر سرعت و تهویه مطلوب هوا هستند.

صبحانه را هم می توانید در اتاق خودتان میل نمایید و برای بچه ها هم وعده مخصوص موجود می باشد. در اتاق های این هتل تخت های طبی و بسیار راحت، سیستم روشنایی قابل کنترل، سرویس حمام و سرویس بهداشتی بسیار مجهز و جدا از هم، سیستم بیداری، تلفن، تلویزیون صفحه تخت با شبکه های کابلی و ماهواره ای، محیط نشیمن، میز کار و بسیاری از دیگر اجهیزات. امکانات وجود دارد. این هتل دارای 16 نوع اتاق است که از 2تا 6 نفر گنجایش دارند.

انواع اتاق های هتل

اتاق های استاندارد، سوپریور، خانواده

این اتاق ها همگی برای اسکان دو نفر طراحی شده اند.

اتاق های استاندارد، سوپریور و جونیور سوئت با دید ویژه و تخت اضافی

این اتاق ها هم 2 نفره هستند و تنها در زمینه تخت و دید با دیگر اتاق های دو نفره فرق دارند.

اتاق های خانواده، استاندارد، سوپریور

این اتاق ها برای اسکان 3 نفر تجهیز شده اند.

اتاق های خانواده XXL

این اتاق ها برای اسکان 6 نفر هم گنجایش و تجهیطات دارد.

اتاق های خانواده

این اتاق ها برای اسکان 4 نفر هم طراحی شده اند.

فاصله هتل ان اچ لاگونا ونیز تا جاذبه های ونیز

  • پل ریالتو: برای رفتن به این پل معروف از هتل ان اچ لاگونا ونیز می توانید از خطوط اتوبوسرانی استفاده نموده وو به راحتی خودتان را در عرض 38 دقیقه به این پل برسانید.
  • ایستگاه قطار ونیز سانتا لوئیس: برای رفتن به این ایستگاه قطار می توانید با تاکسی در عرض 13 دقیقه این فاصله را بپیمایید.
  • کلیسای سنت مارک: با استفاده از تاکسی، 11 دقیقه ای به این کلیسا می رسید.
  • میدان مرکزی ونیز: با تاکسی تنها 11 دقیقه تا این میدان فاصله دارید.
  • گراند کانال: فاصله شما با ماشین تنها طی 14 دقیقه به سمت این کانال معروف طی می گردد..

موقعیت هتل ان اچ لاگونا ونیز

بر روی نقشه گوگل مپ می توانید موقعیت قرار گیری جغرافیایی این هتل ونیزی را با جزئیات ببینید.

آدرس هتل:

Campo Santa Marina, 6068, 30122 Venezia VE, Italy

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 522

به "معرفی هتل ان اچ لاگونا ونیز ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل ان اچ لاگونا ونیز ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید