تشکیل ستاد ویژه رسیدگی به خودروهای معوق مشتریان سایپا
به گزارش مجله نیلوفری، به گزارش خبرنگاران به نقل از سایپا، میرجواد سلیمانی ضمن اعلام خبر تشکیل این ستاد ویژه، گفت: تغییراتی در بخش فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا ایجاد شده که موضوع آن، تمرکز بر مطالبات به حق مشتریان این گروه بوده است.

سلیمانی با اشاره به تاکید و پیگیری های وزیر صنعت، معدن و تجارت برای برطرف مشکل خریداران محصولات سایپا، اظهار کرد: رسیدگی به مطالبات به حق مشتریانی که به گروه خودروسازی سایپا اطمینان نموده و در طرح های فروش محصولات این گروه مشارکت نموده اند، در اولویت برنامه های این گروه قرار گرفته و به همین دلیل یک ستاد عملیاتی ویژه برای پیگیری آن تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه نشست های مشترک این ستاد ویژه با نمایندگان خریداران خودروهای معوق سایپا شروع شده، اضافه کرد: برنامه های کوتاه مدت و عملیاتی برای برطرف مشکل هموطنانی که در طرح های فروش محصولات سایپا شرکت نموده و تحویل خودروهای آنها به تعویق افتاده تدوین و اجرا خواهد شد.
وی اضافه کرد: طی چند روز اخیر نماینده ویژه مدیرعامل در فروش و خدمات پس از فروش جلسات جداگانه ای با نمایندگان خریداران خودروهای چانگان، سیتروئن، آریو، رنو و برلیانس برگزار نموده که به نتایج خوبی منجر شده و هفته آینده پیگیری می گردد.
سلیمانی برنامه ریزی کوتاه مدت در تامین قطعات، افزایش فراوری و تسریع در فرآیندهای اجرائی را از جمله برنامه های این گروه خودروسازی برای برطرف مسائل موجود بیان کرد و اضافه کرد: تیم مدیریتی جدید سایپا تمام کوشش خود را برای برطرف مشکل هموطنان به کار خواهد گرفت و امیدواریم با کمک خدا، حمایت وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت و همراهی هموطنان در آینده ای نزدیک شاهد گام های اساسی در بهبود شرایط صنعت خودرو کشور باشیم.
منبع: خبرگزاری مهر