تحقیقات جدید در آمریکا؛ علایم بیماری کرونا تا سه هفته ادامه دارد

به گزارش مجله نیلوفری، این تحقیقات که با یاری 294 بیمار مبتلا به علایم خفیف کرونا در 13 ایالت مختلف آمریکا انجام گرفته است، نشان می دهد، این بیماری می تواند موجب بروز بیماری بلندمدت حتی در میان افراد دارای علایم خفیف، از جمله جوانان گردد.

تحقیقات جدید در آمریکا؛ علایم بیماری کرونا تا سه هفته ادامه دارد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا بیش از یک سوم افرادی که علایم خفیف کووید 19 را تجربه می نمایند، تا سه هفته بعد از تشخیص بیماری نیز این علایم را دارند.

به گزارش ایرنا، این آمار در خصوص افراد جوان بین 18 تا 34 ساله به 25 درصد می رسد. با وجود این که تصور می گردد خطر ابتلای افراد جوان به کووید 19 کمتر است، این افراد بخش قابل توجهی از موارد جدید ابتلا به بیماری را در مناطق آلوده آمریکا به خود اختصاص داده اند.

این تحقیقات که با یاری 294 بیمار مبتلا به علایم خفیف کرونا در 13 ایالت مختلف آمریکا انجام گرفته است، نشان می دهد، این بیماری می تواند موجب بروز بیماری بلندمدت حتی در میان افراد دارای علایم خفیف، از جمله جوانان گردد.

از بین این افراد، 56 درصد خاطرنشان کردند علایم کووید 19 پس از یک هفته از بین رفته است اما 35 درصد باقی مانده، این علایم را برای مدتی بین 14 تا 21 روز تجربه نموده اند.

بیشترین علامت مستمر این بیماری سرفه بوده است که 43 درصد از داوطلبان آن را تجربه نموده اند. گیجی با 35 درصد و تب با 26 درصد در مقام بعدی قرار دارند.

در مقام مقایسه بیش از 90 درصد از افرادی که دچار آنفلوآنزا می شوند، ظرف دو هفته به طور کامل بهبود می یابند.

ویروس کرونا موسوم به کووید 19 اواسط ماه دسامبر (24 آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین خاطرنشان کرد.

تدروس آدهانوم مدیر کل سازمان جهانی بهداشت چهارشنبه 21 اسفندماه 98 در کنفرانسی خبری تاکید نمود که اگرچه واژه همه گیر (pandemic) به دلیل حساسیتی که دارد نباید بدون دقت مورد استفاده قرار گیرد اما ارزیابی های این سازمان ویروس کرونا را همه گیر جهانی شناسایی و اعلام می نماید.

منبع: عصر ایران
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1001

به "تحقیقات جدید در آمریکا؛ علایم بیماری کرونا تا سه هفته ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقیقات جدید در آمریکا؛ علایم بیماری کرونا تا سه هفته ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید