تاریخ عرضه گلکسی فولد سامسونگ همچنان معلوم نیست

به گزارش مجله نیلوفری، احتمالا به خاطر دارید که بعد از بروز مشکل برای تعدادی از گوشی های گلکسی فولد که در اختیار خبرنگاران قرار گرفته بود، سامسونگ اعلام نمود که این مسائل را رفع می نماید و این گوشی تاشو را در اواسط ماه May عرضه خواهد نمود. اما حالا حدود یک ماه از این تاریخ گذشته و همچنان خبری از این گوشی تاشو پرماجرا نیست. سخنگوی این شرکت به سایت CNET گفته که در چند هفته آینده آن ها تاریخ معرفی این گوشی را اعلام خواهند کرد که این یعنی حداقل یک یا چند ماه دیگر باید منتظر بمانیم.

تاریخ عرضه گلکسی فولد سامسونگ همچنان معلوم نیست

نسخه اصلی گلکسی فولد بدنه بسیار آسیب پذیری داشت که با جدا کردن لایه محافظ نمایشگر خراب می شد و به دلیل وجود شکاف در بدنه مواردی مانند گرد و غبار خیلی راحت به نمایشگر تاشو آسیب می رساندند. اگر سامسونگ می خواهد بار دیگر این گوشی را در بازار عرضه کند، باید از دوام بسیار بالای این گجت 1980 دلاری اطمینان حاصل کند و این یعنی باید گوشی مذکور از آزمایش های زیادی سربلند بیرون بیاید. اگر مدل نهایی دارای چنین مشخصاتی باشد، پس حداقل این همه تاخیر در عرضه آن بی فایده نخواهد بود.

برخلاف شکست مفتضحانه گلکسی نوت 7، گلکسی فولد گجت همه گیری نیست و قرار نیست تعداد زیادی از آن فراوری گردد اما در هر صورت، برای این گوشی بحث اعتبار و شهرت سامسونگ در میان است. سامسونگ از چند سال قبل انتشار خبرهای مربوط به توسعه گوشی تاشو را شروع کرد و حالا که تقریبا تمام رقبا مشغول توسعه چنین گوشی هایی هستند و حتی هواوی هم به زودی قرار است از گوشی تاشو خود رونمایی کند، سامسونگ هم به ناچار با عرضه این گوشی باید توان فنی خود را به اثبات برساند.

منبع: Engadget

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 146

به "تاریخ عرضه گلکسی فولد سامسونگ همچنان معلوم نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه گلکسی فولد سامسونگ همچنان معلوم نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید