شیائومی گوشی می 11 پرو و می 11 اولترا را 9 فروردین رسما رونمایی می نماید

به گزارش مجله نیلوفری، شیائومی روز گذشته گفت یک رویداد بسیار عظیم (Mega Launch) در برنامه های پیش روی شرکت واقع شده است اما تعیین نکرد چه چیزی طی این رویداد رونمایی خواهد شد. امروز اما خود شرکت رسما گفت رویداد یاد شده در تاریخ 29 مارس سال جاری (9 فروردین) برگزار خواهد شد و طی آن از گوشی های شیائومی می 11 پرو و می 11 اولترا رونمایی می گردد.

شیائومی گوشی می 11 پرو و می 11 اولترا را 9 فروردین رسما رونمایی می نماید

شیائومی اوایل سال جاری از گوشی می 11 رونمایی کرد. پرچم دار قدرتمند و بسیار باکیفیتی که از پردازنده اسنپدراگون 888 هم به عنوان قلب تپنده خود بهره می برد تا اولین گوشی شیائومی در سال 2021 لقب بگیرد که به این پردازنده مجهز می گردد. اما با نگاهی به گذشته، مطمئن بودیم این آخرین گوشی از سری می 11 نخواهد بود و قطعا مدل های بیشتری از این سری رونمایی و راهی بازار می شوند؛ مشابه سیاستی که شرکت در قبال پرچم داران سری 10 خود در پیش گرفت.

گوشی هایی که می دانیم در دست ساخت قرار دارند و به زودی رونمایی می شوند شامل می 11 پرو، می 11 اولترا و می 11 لایت می شوند که در رابطه با تاریخ عرضه دقیق مدل آخر جز یک سری خبر محدود، اطلاعات زیادی در اختیار نداریم. اما در رابطه با دو مدل اول باید بگوییم به نظر می رسد 6 روز دیگر شاهد رونمایی از آن ها خواهیم بود. جالب اینجاست که شیائومی رویداد معارفه این گوشی ها را یک رویداد بسیار عظیم توصیف می نماید که خب با در نظر دریافت قابلیت هایی که این دو گوشی با خود به همراه دارند، بی راه هم نیست.

  • ویدیوی جعبه گشایی شیائومی می 11 لایت قبل از معرفی رسمی منتشر شد

با نگاهی به پوستر که توسط حساب رسمی خود شیائومی در ویبو به اشتراک گذاشته شده، می بینیم که نامی از می 11 لایت برده نشده که یکی از دلایل آن می تواند عرضه این گوشی با یک نام متفاوت در بازار چین باشد. گویا شرکت میخواهد بعد از معرفی این دو گوشی، می 11 لایت را در کشور چین عرضه کند. در این پست به صراحت اشاره شده دو گوشی قرار است بهترین گوشی های اندرویدی را به چالش بکشند و بهترین ها را برای هزاران کاربرانی که تجربه ای بی نظیر از یک گوشی هوشمند انتظار دارند به ارمغان خواهند آورد.

در واقع بخش عظیمی از این تعریف و تمجید به خاطر سنسور 50 مگاپیکسلی سامسونگ است که احتمالا در هر دو مدل پرو و اولترا استفاده می گردد. این سنسور جدید که GN2 نام دارد، از قابلیت فوکوس چند جهته بهره می برد و گفته می گردد در عکاسی در نور شب به نسبت قبل پیشرفت چشمگیری داشته. همچنین یکی دیگر از قابلیت های جالب این دو محصول که فعلا در رابطه با کاربرد آن اطلاعات زیادی در اختیار نداریم، نمایشگر بسیار کوچکی است که در کنار ماژول عظیم دوربین، روی پنل پشتی تعبیه شده. البته گفته می گردد این نمایشگر برای سهولت در ثبت تصاویر سلفی با دوربین پشت است اما اگر کار دیگری هم بتوان با آن انجام داد، فعلا از آن اطلاعی نداریم.

رویداد عظیم شیائومی دوشنبه آینده (29 مارس - 9 فروردین) و در ساعت 4 بعد از ظهر به وقت تهران برگزار شده و طی آن از گوشی های می 11 پرو و می 11 اولترا رونمایی می گردد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1418

به "شیائومی گوشی می 11 پرو و می 11 اولترا را 9 فروردین رسما رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی گوشی می 11 پرو و می 11 اولترا را 9 فروردین رسما رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید