بعید است لیگ تمام شود، تعامل مجیدی و سعادتمند به سود استقلال است

به گزارش مجله نیلوفری، حسین فرزامی با اشاره به اهمیت تعامل بین سرمربی و مدیرعامل باشگاه استقلال به خبرنگاران گفت: خوشبختانه سرمربی و مدیرعامل پس از مدت ها یکدیگر را دیدند و به طور حتم یک نشست خوب را برگزار کردند. این جلسات می تواند به سود تیم رقم بخورد؛ سرمربی مسائل را به مدیرعامل انتقال می دهد و او هم تلاش می کند که در صدد رفع این مسائل برآید و این می تواند یک پوئن مثبت برای موفقیت استقلال باشد.

بعید است لیگ تمام شود، تعامل مجیدی و سعادتمند به سود استقلال است

فرزامی اضافه کرد: این جلسات باید در ماه چندین بار برگزار شود، البته باید در برخی جلسات، اعضای هیئت مدیره هم حضور داشته باشند تا با همفکری همه اعضا، نتایج مثبتی رقم بخورد.

عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال شرح داد: این روزها استقلال شرایط سختی دارد اما امیدوارم مدیرعامل جدید بتواند با شناختی که از استقلال دارد، رفته رفته مسائل را حل کرده و آرامش را به اردوی آبی پوشان بازگرداند.

وی با اشاره به مطرح شدن اظهاراتی در رابطه با ادامه یافتن لیگ گفت: با خبرهایی که ما می شنویم هنوز چند شهری که تیم های لیگ برتری در آن حضور دارند، در شرایط قرمز هستند؛ مشهد و اهواز چنین شرایطی دارند و نمی شود برخی تیم ها تمرین کنند و برخی دیگر همچنان در تمرینات خانگی بمانند.

این بازیکن پیشین استقلال اضافه کرد: با چنین شرایطی که در پیش است و هنوز تصمیمی در مورد ادامه لیگ گرفته نشده، بعید می دانم لیگ نوزدهم به پایان برسد. تیم هایی چون شهرخودرو، فولاد خوزستان و برخی تیم های دیگر که شهرهایشان در شرایط قرمز واقع شده است، نمی توانند تمرین کنند.

عضو پیشین هیات مدیره استقلال ادامه داد: ضمن اینکه اگر بخواهیم لیگ را شروع کنیم، باید زمان مناسبی به تیم ها بدهیم که بتوانند پس از گذشت سه ماه به شرایط آرمانی دست پیدا کنند؛ بنابراین کار بسیار سختی در پیش است. ما می توانیم همین امروز همانند برخی کشورهای اروپایی رسماً اعلام کنیم که لیگ نیمه کاره به پایان رسیده تا باشگاه ها بیشتر از این متضرر نشده و برای فصل بعد، خود را آماده کنند.

فرزامی در پایان گفت: فوتبال را نباید به هر قیمتی برگزار کنیم بخصوص اینکه بازی بدون تماشاگر هیچ جذابیتی ندارد اما مهمتر از همه سلامت بازیکنان و کسانی است که کارهای اجرایی ورزشگاه ها را انجام می دهند و اگر چند نفر از آنها به این ویروس مبتلا شوند، آیا کسی پیدا خواهد شد که جوابگوی خانواده شان باشد؟

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 890

به "بعید است لیگ تمام شود، تعامل مجیدی و سعادتمند به سود استقلال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعید است لیگ تمام شود، تعامل مجیدی و سعادتمند به سود استقلال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید