از رسیدن به قله سهمیه تا فرار از پرتگاه سقوط!

به گزارش مجله نیلوفری، هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر امروز (آدینه) با انجام 4 بازی شروع می گردد.

از رسیدن به قله سهمیه تا فرار از پرتگاه سقوط!

به گزارش خبرنگاران، هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر امروز (آدینه) با انجام 4 بازی برگزار میگردد که در مهم ترین بازی ها صنعت نفت آبادان از شهرخودرو مشهد پذیرایی می نماید و تراکتور به مصاف پیکان می رود.

تراکتور - پیکان ساعت 20:00

شاگردان ساکت الهامی به خوبی می دانند که این بازی برایشان از اهمیت زیادی برخوردار است. هر تعللی برای تراکتور می تواند این تیم را از کسب سهمیه آسیایی دور کند. تیم فوتبال تراکتور تا اینجای کار با 45 امتیاز و با نسبت تفاضل کمتر نسبت به استقلال و سپاهان در رده چهارم جدول قرار گرفته است. و پیروزی مقابل پیکان می تواند امید تراکتوری ها را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا زنده نگه دارد. در طرف مقابل تیم پیکان قرار گرفته است که هر بازی برای این تیم حکم مرگ و زندگی را دارد. شاگردان عبدالله ویسی با 23 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارند. عبدالله ویسی گفته است که برای نباختن و کسب امتیاز به مصاف تراکتور میرود و توقف تراکتور در تبریز برای پیکانی ها میتواند دستاورد قابل توجهی باشد.

ذوب آهن - نفت مسجد سلیمان ساعت 20:30

ذوب آهن در این فصل مثل همواره نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و با تغییرات مختلفی که در کادر فنی داشت، در کسب نتایج خوب، ناموفق بود. در حال حاضر لوکا بوناچیچ راهنمایی این تیم را بر عهده دارد و او هم نتوانسته در ذوب آهن عملکرد خوبی داشته باشد و در 5 بازی که سرمربی این تیم بوده، 4 باخت و یک برد کسب نموده است و این نتایج کار ذوب آهن را برای بقا در لیگ سخت می نماید. ذوبی ها با 25 امتیاز دوازدهم جدول هستند و با توجه به حساسیت شدید نیمه پایین جدول، شکست در این بازی می تواند این تیم را به پرتگاه سقوط نزدیک کند. در مقابل تیم نفت مسجد سلیمان شرایط بهتری به نسبت ذوب آهن دارد و با 33 امتیاز در رده هشتم جدول جای گرفته است. این تیم همچنین دو بازیکن مبتلا به کرونا در جمع خود دارد و مهدی تارتار همانطور که در نشست پیش از بازی آن را مطرح نموده است، به خوبی می داند بازی کردن جلوی ذوب آهنی که برای فرار از سقوط کوشش می نماید کار بسیار سختی است و باید دید جدال تفکرات تارتار و لوکا بوناچیچ به کجا ختم می گردد.

سایپا - ماشین سازی تبریز ساعت 20:45

ماشین سازی تبریز که به دلیل ابتلای سرمربی تیم شان به ویروس کرونا، چند روزی هومن افاضلی را در اختیار نداشتند، در این بازی مقابل سایپا حضور دارد و تیمش را در این مصاف راهنمایی می نماید. این ملاقات به نوعی نبرد دو تیمی است که می خواهند خود را از خطر سقوط دور نمایند. ماشین سازی تا اینجای کار با 27 امتیاز در رده دهم قرار گرفته است و سایپا با 24 امتیاز در رده چهاردهم جای گرفته است. ابراهیم صادقی در نشست پیش از بازی از عملکرد داوران ابراز نگرانی نموده است و کسب نتیجه شکست برای هر تیمی می تواند تبعات سنگینی به همراه داشته باشد و باید دید تقابل تفکرات هومن افاضلی و ابراهیم صادقی چه نتیجه ای به دنبال خواهد داشت.

صنعت نفت آبادان - شهرخودرو ساعت 21:00

صنعت نفت در این هفته ها، نه امید قابل توجهی به کسب سهمیه دارد و نه خطری را برای سقوط احساس می نماید. شاگردان بهنام سراج با 37 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارند و در 4 بازی گذشته متحمل 3 شکست شده اند و این نتایج موجب شده است این تیم امیدی برای رسیدن به بالای جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشد. در مقابل، تیم شهرخودرو با اینکه در 3 بازی اخیر خود، امتیازات مهمی از دست داده است اما با 43 امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است و همچنان نیم نگاهی به کسب سهمیه آسیا دارد. پیروزی در این بازی می تواند شاگردان سهراب بختیاری زاده را به آینده امیدوار کند و باید دید چه نتیجه ای انتظار این دو تیم را می کشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1008

به "از رسیدن به قله سهمیه تا فرار از پرتگاه سقوط!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از رسیدن به قله سهمیه تا فرار از پرتگاه سقوط!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید