بسته حمایتی تولیدکنندگان نمونه از 22 مهر اجرایی شده است

به گزارش مجله نیلوفری، طاهری گفت: سازمان ملی استاندارد بستۀ حمایتی برای واحد های نمونه استاندارد و کیفیت در دو سطح ملی و استانی درنظر گرفته است.

بسته حمایتی تولیدکنندگان نمونه از 22 مهر اجرایی شده است

به گزارش ، از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان تهران، محمودرضا طاهری مدیرکل استاندارد استان تهران با اشاره بر ضرورت حمایت از فراوریکنندگان و صنعتگران در شرایط مالی کنونی، گفت: سازمان ملی استاندارد ایران بستۀ حمایتی برای واحد های نمونه استاندارد و کیفیت در دو سطح ملی و استانی درنظر گرفته است، که از روز جهانی استاندارد اجرایی شده است.

طاهری در تشریح این خبر گفت: بر اساس این بستۀ حمایتی، واحد های نمونۀ ملی مادامی که نمونۀ بازار نامنطبق برای آن ها گزارش نگردد، از نمونه برداری از محل فراوری معافند.

او در مورد نمونه برداری از واحد های نمونۀ استانی، اضافه نمود: واحد های نمونۀ استانی نیز تا زمانی که نمونۀ نامنطبق برای آن ها گزارش نگردد (اعم از بازار یا محل فراوری) در هرسال تنها یک بار برای هر محصول از محل فراوری نمونه برداری شوند؛ این درحالی است که واحد ها در شرایط معمول، حداقل چهار بار در سال از محل فراوری، نمونه برداری خواهند شد.

این مقام مسؤول افزود: واحد های دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد که برای تمام محصولات شان دارای 4 بار قبولی در یک سال هستند، مادام که نمونۀ نامنطبق از آن ها گزارش نگردد (اعم از بازار یا محل فراوری)، از سال دوم به بعد تنها یک بار نمونه برداری از محل فراوری انجام گردد؛ اما نمونه برداری از بازار به قوت خود باقی است.

استان تهران سال جاری، 15 واحد فراوریی نمونه دارد که در مراسمی در اواخر آبان ماه معرفی و تقدیر می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 415

به "بسته حمایتی تولیدکنندگان نمونه از 22 مهر اجرایی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته حمایتی تولیدکنندگان نمونه از 22 مهر اجرایی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید