هلند 3-1 بوسنی؛ برد آسان و صعود موقت به صدر جدول

به گزارش مجله نیلوفری، هلند پیروز شد امشب در چهارچوب رقابت های لیگ ملت های اروپا با نتیجه 3-1 بوسنی را شکست دهد.

هلند 3-1 بوسنی؛ برد آسان و صعود موقت به صدر جدول

با تور هلند ارزان از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام گشت و گذار کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دقایقی پیش ملاقات بین دو تیم هلند و بوسنی در چهارچوب رقابت های لیگ ملت های اروپا به سرانجام رسید که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 3-1 به سود میزبان تمام شد.

تیم میزبان یعنی هلند می توانست در همان دقایق ابتدایی بازی توسط اون ویندال به گل دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن که به قصد ارسال فرستاده شده بود با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

اما چند دقیقه بعد هلند توانست بالاخره گل اول را وارد دروازه بوسنی کند. ارسال خوب دنزل دومفرایز باعث شد جورجینیو واینالدوم مقابل دروازه خالی قرار گیرد و به راحتی گل اول تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه 14 هلند گل دوم خود را هم وارد دروازه بوسنی کرد. باز هم این جورجینیو واینالدوم بود که به شکلی مشابه گل اول، برای هلند گلزنی کرد. ضربه سر استیون برگویس دوباره واینالدوم را مقابل دروازه خالی بوسنی قرارداد تا او گلزنی کند و بازی 2-0 گردد.

در دقیقه 27 هلند گل سوم را هم وارد دروازه بوسنی کرد اما یاری داور مسابقه به اشتباه آفساید لوک دی یونگ را گفت تا بازی با همان نتیجه 2-0 دنبال گردد.

در ادامه نیمه اول نیز شاگردان فرانک دی بوئر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند گل دیگری وارد دروازه بوسنی نمایند تا دو تیم با همان نتیجه 2-0 راهی رختکن شوند.

هلند می توانست در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بازهم دروازه بوسنی را باز کند اما ضربه استیون برگویس با مهار فوق العاده دروازه بان حریف همراه شد.

چند دقیقه بعد هلند توانست بالاخره گل سوم را هم وارد دروازه بوسنی کند. دنزل دومفرای توپی را به دهانه دروازه ارسال کرد و این مرتبه ممفیس دیپای بود که پیروز شد به راحتی برای هلند گلزنی کند.

در دقیقه 63 بوسنی توانست یکی از گل های خورده را جبران کند و این پرویاک بود که توانست دروازه خالی هلند را باز کند تا کار 3-1 گردد.

در ادامه نیز هلند بازی را به شکلی در اختیار داشت اما تغییری در نتیجه مسابقه حاصل نشد تا سه امتیاز به حساب شاگردان فرانک دی بوئر واریز گردد و آنها موقتا به صدر جدول گروه صعود نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1126

به "هلند 3-1 بوسنی؛ برد آسان و صعود موقت به صدر جدول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلند 3-1 بوسنی؛ برد آسان و صعود موقت به صدر جدول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید