اپلیکیشن آموزش سلامت طراحی و فراوری شد

به گزارش مجله نیلوفری، یک شرکت دانش بنیان داخلی با دریافت تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری پیروز به طراحی و فراوری اپلیکیشن آموزشی در حوزه سلامت شد.

اپلیکیشن آموزش سلامت طراحی و فراوری شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، مرتضی ستار مدیر عامل شرکت دانش بنیان درباره اپلیکیشن تولیدی این شرکت که بابت آن از صندوق، تسهیلات دریافت نموده است، گفت: این اپلیکیشن آموزشی سلامت، در محیط های اندروید و IOS قابل اجرا است و شامل بخش های مختلف از جمله دانشکده مجازی، خدمات پزشکی، آزمون، فروشگاه آنلاین، آموزش سلامت عمومی و خصوصی، دوره های بازآموزی پزشکان و پرستاران و دوره ضمن خدمت است.

وی با اشاره به سابقه 15 ساله شرکت در حوزه آموزش الکترونیک و کار با دانشگاه ها گفت: طی این مدت به یک سامانه آموزشی تحت موبایل احساس احتیاج می کردیم، البته در این حوزه سامانه هایی بودند که همه تحت وب و ویندوز کار می کردند، لذا بر اساس تجربه، این طرح را با محتوای داخلی نوشتیم که در حال توسعه و بروزرسانی است.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان درباره بازار هدف این محصول دانش بنیان گفت: این اپلیکیشن هم اکنون در حوزه سلامت فعالیت می نماید اما ساختار آن قابل تغییر و بازار آن قابل توسعه است؛ در حال حاضر رایزنی هایی با سازمان فنی و حرفه ای، دانشگاه شهید بهشتی و شرکت های نفت و پتروشیمی انجام داده ایم که برای هر کدام از اینها آیکون های این اپلیکیشن قابل طراحی و تغییر است.

وی درباره بازار هدف این اپلیکیشن و اینکه چه افرادی به استفاده از آن احتیاج دارند، گفت: محصول ما صرفا محدود به آموزش سلامت نیست و افراد مختلفی می توانند از آن استفاده نمایند.

ستار ادامه داد: یکی از آیکون های این محصول دانش بنیان، آموزش نسخه خوانی است که مردم عادی هم می توانند این دوره ها را بگذرانند و نسخه خوان شوند و احتیاج نیست حتما داروساز باشند.

مدیر عامل شرکت داده نگار داتیس پارس که شرکت متبوعش در مرحله نمونه سازی از صندوق نوآوری و شکوفایی تسهیلات قرض الحسنه دریافت کرد و از آن نیز ابراز رضایت می نماید، با بیان اینکه در حال توسعه کار هستیم و شاید برای همین منظور دوباره بتوانیم از صندوق وام دریافت کنیم، گفت: محصول را به سمت گیم لرنینگ و گیم های آموزشی توسعه خواهیم داد تا به وسیله بازی آموزش داده گردد.

ستار همچنین گفت: طبق پیش بینی ها و چشم انداز شرکت، این اپلیکیشن و سامانه آموزشی، قابلیت استفاده برای خانواده های دارای بیماری خاص و از جمله اوتیسم را هم داراست.

ستار درباره میزان اشتغالزایی این شرکت دانش بنیان نیز گفت: در حال حاضر شرکت پیروز به ایجاد اشتغال برای 12 نفر شده است.

وی در انتها درباره میزان رضایت از تسهیلات دریافتی از صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: من ذاتا آدم محافظه کاری هستم و اخلاق کارمندی دارم و کمتر ریسک می کنم اما این بار با دریافت تسهیلات از صندوق جرات و جسارت پیدا کردم که یک کار نو و جدید را آغاز کنم؛ در مجموع باید بگویم که این تسهیلات برای ما خیلی خوب بود و به ما انرژی و جرات آغاز کار داد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 133

به "اپلیکیشن آموزش سلامت طراحی و فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن آموزش سلامت طراحی و فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید