انفجار منزل مسکونی در شهر گندمان بر اثر نشت گاز (تور روسیه ارزان)

به گزارش مجله نیلوفری، به علت انفجار منزل مسکونی در شهر گندمان بر اثر نشت گاز شهری، یک نفر مصدوم شد.

انفجار منزل مسکونی در شهر گندمان بر اثر نشت گاز (تور روسیه ارزان)

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

اسماعیل یزدانی فرمانده آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجن گفت: انفجار منزل مسکونی در شهر گندمان منجر به مصدومیت یک نفر شد.

وی اضافه نمود: در آنالیز های اولیه، علت حادثه نشت گاز شهری به علت استفاده از شلنگ غیراستاندارد و در پی آن انفجار تشخیص داده شده است.

بیشتر بخوانید

یزدانی اضافه نمود: با توجه به در پیش بودن فصل سرما، به شهروندان گرامی توصیه می گردد در استفاده از وسایل و تجهیزات گرمایشی به نکات ایمنی ذیل توجه ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: عدم استفاده از اجاق گاز برای گرم کردن خانه، استفاده از متخصصان واجد شرایط برای نصب تجهیزات گرمایشی بازرسی و تمیز نمودن دودکش ها و وسایل گرمایشی به صورت سالانه، توجه به راهنمای نصب و دستورالعمل کارخانه سازنده دستگاه دور نمودن مایعات و مواد شیمیایی قابل اشتعال از تجهیزات گرمایش منزل، استفاده از اتصالات و شلنگ های استاندارد برای بخاری و عدم نصب آبگرمکن دیواری در فضای داخلی حمام از نکاتی است که شهروندان باید به آن توجه نمایند.

خبرنگاران چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 آبان 1401 بروزرسانی: 12 آبان 1401 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 2028

به "انفجار منزل مسکونی در شهر گندمان بر اثر نشت گاز (تور روسیه ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار منزل مسکونی در شهر گندمان بر اثر نشت گاز (تور روسیه ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید