مهدی: برگزاری مسابقه سوپرجام بدون ملی پوشان لطفی ندارد، یک ملاقات پرسپولیس در صورت فینالیست شدن معوق می گردد

به گزارش مجله نیلوفری، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران می گوید که در صورت صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا یک ملاقات این تیم در لیگ معوق می گردد.

مهدی: برگزاری مسابقه سوپرجام بدون ملی پوشان لطفی ندارد، یک ملاقات پرسپولیس در صورت فینالیست شدن معوق می گردد

سهیل مهدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد مخالفت دراگان اسکوچیچ با برگزاری ملاقات سوپرجام پیش از فیفادی پیش رو گفت: ما دو تاریخ 7 و 8 مهرماه را برای برگزاری سوپرجام در نظر داشتیم، اما دراگان اسکوچیچ اعلام کرد نگران مصدومیت ملی پوشان است و با برگزاری این ملاقات پیش از دو بازی پیش رو که برای تیم ملی اهمیت زیادی دارد، مخالفت کرد.

وی درباره اینکه آیا امکان برگزاری ملاقات سوپرجام بدون ملی پوشان پرسپولیس و فولاد وجود نداشت، گفت: ملاقات سوپرجام یک بازی معمولی نیست و چون در آن جام اهدا می گردد، نمی توان به باشگاه ها گفت بدون ملی پوشان بازی نمایند و لطف این مسابقه هم از بین می رود. ما نمی خواهیم ارزش دو تیم و سوپرجام را پایین بیاوریم و برای همین این مسابقه معوق خواهد شد .

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره اینکه چه تاریخی را برای برگزاری سوپرجام در نظر خواهند گرفت، اعلام کرد: با توجه به دو بازی تیم ملی و سپس ملاقاتهای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و سپس آغاز لیگ، فرصتی برای برگزاری بازی پیش از آغاز لیگ نداریم و باید ببینیم تقویم کجا اجازه خواهد داد تا ملاقات سوپرجام را برگزار کنیم.

مهدی درباره اینکه در صورت صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا تقویم پیچیده تر هم می گردد و در این صورت تصمیم سازمان لیگ چیست، گفت: این مسئله را در تقویم سازمان لیگ دیده ایم و در صورت صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا یک بازی این تیم در لیگ معوق خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1673

به "مهدی: برگزاری مسابقه سوپرجام بدون ملی پوشان لطفی ندارد، یک ملاقات پرسپولیس در صورت فینالیست شدن معوق می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: برگزاری مسابقه سوپرجام بدون ملی پوشان لطفی ندارد، یک ملاقات پرسپولیس در صورت فینالیست شدن معوق می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید