ارائه 890 احتیاج فناورانه صنعت نفت به شرکت های دانش بنیان

به گزارش مجله نیلوفری، سیاوش ملکی فر امروز در حاشیه گردهمایی شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های حوزه نفت که در محل پژوهشگاه صنعت نفت در حال برگزاری است به خبرنگاران گفت: این گردهمایی که فردا آخرین روز آن است با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با وزارت نفت برگزار شده است.

ارائه 890 احتیاج فناورانه صنعت نفت به شرکت های دانش بنیان

وی گفت: هزار نفر در این رویداد ثبت نام نموده اند که نهایتا 250 شرکت دانش بنیان، انجمن ها، تشکل ها، شتاب دهنده ها و ... در این رویداد حضور دارند.

ملکی فر توضیح داد: در این رویداد 891 احتیاج فناورانه صنعت نفت ارائه می گردد که این احتیاجها از سوی صنایع، سازمان ها، نهادهای صنعتی هستند.

وی اضافه کرد: امیدواریم با برگزاری این رویداد به توسعه بازار شرکت های دانش بنیان صنعت نفت یاری کنیم، زیرا چنین رویدادی اولین بار است که در صنعت نفت برگزار می گردد.

ملکی فر با اشاره به مزیت برگزاری چنین رویدادی گفت: به واسطه این رویداد، شرکت های دانش بنیان به صنعت نفت و صنعت نفت به شرکت های دانش بنیان دسترسی پیدا می نمایند.

وی با اشاره به پارک علم و فناوری ری گفت: حضور شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در این گردهمایی می تواند زمینه ای برای حضور آنها در پارک علم و فناوری ری باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 704

به "ارائه 890 احتیاج فناورانه صنعت نفت به شرکت های دانش بنیان" امتیاز دهید

1 کاربر به "ارائه 890 احتیاج فناورانه صنعت نفت به شرکت های دانش بنیان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه 890 احتیاج فناورانه صنعت نفت به شرکت های دانش بنیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید