بازدیدهای دکتر صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در روز آدینه دهم اردیبهشت به قلم ایشان

به گزارش مجله نیلوفری، خبرگزاری خبرنگاران-یادداشت/ آدینه دهم اردیبهشت ساعت هفت صبح تا ظهر با همراهی آقایان دکتر فتح الهی معاون توسعه و مهندس صالحی مدیر منابع فیزیکی دیداری از شهرستان های آذرشهر، عجب شیر، بناب و ملکان داشتیم.

بازدیدهای دکتر صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در روز آدینه دهم اردیبهشت به قلم ایشان

از چند مرکز بهداشتی درمانی بازدید شد. همکاران در کنار کوشش برای عمل به وظایف ذاتی و پیشگیری از انتشار بیماری کرونا با جدیت تمام در حال واکسیناسیون سالمندان بالای هشتاد سال بودند.

سالمندان عزیز و همراهان آنها با علاقه و نظم خاصی در کمتر از یکربع واکسینه شده و بعد از یکربع توقف و استراحت با قدرشناسی زایدالوصفی مراکز را ترک می کردند.

در چند بخش مراقبت بیماران کرونایی بیمارستان ها با بیماران و پزشکان و کادر صحبت کردم خوشبختانه از فرایند خدمات راضی بودند از اینکه همکاران خوبم چنین صادقانه از اورژانس تا آی سی یو دلسوزانه در جهت حفظ سلامت مردم جانفشانی می نمودند لذت بردم .

همچنین فرایند احداث و تجهیز بیمارستان های آذرشهر، عجبشیر و بخش اسکن و رادیولوژی ملکان و ام آر آی بناب و مراکز سلامت به جامانده بناب و آذرشهر مورد آنالیز نهاده شد به لطف الهی در چنین روزهای سختی تکاپوی دلنشینی برای تکمیل زیرساختها در جریان میباشد. نواقص به جامانده بر اساس طرح جامع تدوین شده برای توزیع عادلانه امکانات در حال برطرف است و بزودی شاهد بهره برداری از این فضاها خواهیم بود.

و در نهایت دو مرکز عظیم واکسیناسیون تبریز در مجموعه ستاد شبکه تبریز در نصف راه و ساختمان قبلی معاونت بهداشتی در آخر خیابان ثقه الاسلام بازدید شد.

همکاران عزیز شبکه تبریز با عشق، علاقه ، ادب، متانت و دلسوزی به واکسیناسیون با دقت و سرعت قابل توجه اهتمام داشتند حداقل با بیست نفر از مراجعین و یا همراهان ایشان صحبت کردم از فرایند خدمات و نظم موجود راضی بودند و مشخصا از انجام واکسیناسیون قدرشناسانه متشکر بودند.

مشاهده ایمن سازی سالمندان عزیز این ملت یعنی یادگاران خوب دهه های گذشته تجربه بسیار خوشایندی است. خدا سایه این خوبان قدرشناس را از سر ما کوتاه نکند.

خدا را شاکریم که خدمت بی حاشیه سلامت به عنوان بهترین عبادت در رمضان جاری و ساری است. دکترصومی رئیس دانشگاه

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1488

به "بازدیدهای دکتر صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در روز آدینه دهم اردیبهشت به قلم ایشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدیدهای دکتر صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در روز آدینه دهم اردیبهشت به قلم ایشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید