آشنایی با فواید تخم شنبلیله

به گزارش مجله نیلوفری، تخم شنبلیله می تواند با عفونت در قسمت های مختلف بدن مقابله کند و همچنین فواید زیادی برای سلامتی از جمله کاهش سطح کلسترول مضر در بدن دارد.

آشنایی با فواید تخم شنبلیله

به گزارش خبرنگاران از خبرنگاران، تخم شنبلیله برای سلامتی بسیار مفید است.

این ماده قادر به مقابله با عفونت در قسمت های مختلف بدن است. همچنین فواید زیادی از جمله کاهش سطح کلسترول مضر در بدن برای سلامتی دارد. بعضی از این فواید عبارتند از:

خلاص شدن از شر عفونت های ادراری

نوشیدنی دانه شنبلیله سنگ کلیه را از بین می برد، عفونت های ادراری و التهاب مثانه، سوزش ادرار و احساس سوزش در هنگام ادرار را درمان می نماید.

بهبود عملکرد دستگاه گوارش

گیاه شنبلیله می تواند در مبارزه با مسائل گوارشی نقش موثری داشته باشد، زیرا با یبوست مقابله می نماید و با خاصیت ضد التهابی که دارد، نقش مثبتی در حل مشکل التهاب روده ایفا می نماید.

کاهش سطح کلسترول مضر در خون

گیاه شنبلیله به طور طبیعی در کاهش سطح کلسترول مضر در خون، (LDL) نقش مهمی دارد. البته در این زمینه باید با پزشک خود مشورت کنید.

شیر آور بودن شنبلیه

گیاه شنبلیله مزایای دیگری برای سلامتی دارد، از جمله تحریک فراوری شیر در زنان شیرده اما همچنان مطالعات علمی در خصوص این موضوع و تأثیر آن بر نوزاد احتیاج است.

تسکین درد قاعدگی

شنبلیله یکی از مواد طبیعی است که به تسکین درد های قاعدگی یاری می نماید. اما توصیه می کنیم اگر از درد شدیدی در دوره قاعدگی رنج می برید ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1306

به "آشنایی با فواید تخم شنبلیله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با فواید تخم شنبلیله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید