چلسی از شکست برابر ولورهمپتون گریخت

به گزارش مجله نیلوفری، تهران- خبرنگاران- شاگردان مائوریتسیو ساری در ادامه رقابت های هفته سی ام لیگ برتر انگلیس امروز(شنبه) با گل دقایق پایانی ادن هازارد از شکست برابر تیم ولورهمپتون گریختند.

چلسی از شکست برابر ولورهمپتون گریخت

به گزارش خبرنگاران؛ تیم چلسی که در هفته های گذشته روند نگران کننده ای در کسب نتیجه داشته و هواداران خود را بیش از گذشته نگران کرده است، امروز نیز در دیدار مقابل ولورهمپتون به این روند ادامه داد و تنها با گل دیرهنگام ادن هازارد مقابل حریف نه چندان مطرح خود مساوی کرد.

آبی های شهر لندن که برای بقا در جمع تیم های صدر جدول به برد مقابل تیم ولورهمپتون نیاز فراوان داشتند، از همان دقایق ابتدایی این دیدار با در اختیار دریافت توپ و میدان حملات متعددی را از نقاط مختلف زمین بر روی دروازه حریف طراحی کردند اما فرصت های بدست آمده برای بازیکنان این تیم با بدشانسی گل نشد.

در نقطه مقابل بازیکنان تیم ولورهمپتون در این نیمه نتوانستند هیچ موقعیتی برای گلزنی بر روی دروازه چلسی ایجاد کنند.

نیمه دوم باز هم حملات آبی های شهر لندن ادامه یافت و آنان در خلق موقعیت برای گلزنی عملکرد موفقی داشتند اما این فرصت ها یکی پس از دیگری برای این تیم از دست رفت.

نقطه عطف بازی، گل تیم ولورهمپتون در دقیقه 56 بود. در این دقیقه و بدنبال اشتباه بازیکنان میانی و مدافعان تیم چلسی، 2 مهاجم فرصت طلب ولورهمپتون با یک حرکت ترکیبی و برخلاف جریان بازی وارد محوطه جریمه چلسی شده و دروازه این تیم را باز کردند.

رائول خمینز مهاجم مکزیکی ولور همپتون این گل را درون دروازه کپا جای داد و تیم خود را پیش انداخت. بدنبال این وضعیت آبی های شهر لندن برای جبران گل خورده بسیار تلاش کردند و در حالی که بازی به وقت های اضافه کشیده بود، به خواسته خود رسیدند.

در دقیقه 2+90 ادن هازارد با شوتی سنگین دروازه حریف را از پشت محوطه جریمه گشود و بازی را به تساوی کشاند و از شکست چلسی برابر ولور همپتون جلوگیری کرد.

تیم چلسی با کسب یک امتیاز این دیدار 57 امتیازی شد اما با کسب این امتیاز تنها رتبه این تیم دررده ششم جدول رده بندی بدون تغییر ماند.

تیم ولورهمپتون نیز با 44 امتیاز دررده هفتم ماندگار شد.

براساس آمار بازیکنان تیم چلسی در بیش از 74 درصد از زمان این دیدار توپ و میدان را در اختیار خود داشتند و در حالی 13 کرنر بر روی دروازه حریف ارسال کردند که آنان فرصت استفاده از کرنر را بدست نیاوردند.

مایکل اولیور داور سرشناس انگلیسی قضاوت این دیدار را برعهده داشت و چهار مرتبه به بازیکنان ولور همپتون و یک بار نیز به آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی تیم چلسی کارت زرد نشان داد و آنان را جریمه کرد.

**ترکیب چلسی:

کپا، سزار آسپلیکوئتا، رودیگر، کریستنسن، آلونسو، فابرگاس، کانته، لوفتوس چک، ویلیان، ادن هازارد و موراتا.

**ترکیب ولورهمپتون:

پاتریسیو، بنت، کوادی، بالی، ویناگره، دوهرتی، موتینیو، سایس، وایت، یوتو و رائول خیمنز.

تیم آرسنال در مهم ترین و حساس ترین دیدار این هفته تا ساعتی دیگر با تیم منچستر یونایتد دیدار خواهد کرد.

ورزشی **9144**9129

منبع: ایرنا
انتشار: 4 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 81

به "چلسی از شکست برابر ولورهمپتون گریخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چلسی از شکست برابر ولورهمپتون گریخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید