10 درصد تخفیف تمام پروازها، به مناسبت روز جهانی هواپیمایی

به گزارش مجله نیلوفری، 17 آذر 1395 مصادف با 7 دسامبر سالروز امضای کنوانسیون بین المللی هواپیمایی کشوری در سال 1944 است که در پی امضای این کنوانسیون، سازمان جهانی هواپیمایی کشوری تاسیس شد. مجمع عمومی این سازمان در سال 1992 طی قطعنامه ای این روز را به عنوان روز جهانی هواپیمایی کشوری تصویب کرد و از سوی مجمع عمومی سازمان ملل متحد نیز به صورت رسمی مورد تایید نهاده شد.

10 درصد تخفیف تمام پروازها، به مناسبت روز جهانی هواپیمایی

هر سال کشورهای مختلف برای بزرگداشت روز جهانی هواپیمایی و یادآوری اهمیت صنعت هواپیمایی در توسعه مالی و اجتماعی جوامع و نقش اساسی سازمان هواپیمایی کشوری در حفظ و ارتقا ایمنی و کارآیی حمل و نقل هوایی نسبت به برگزاری مراسم این روز و اجرای برنامه های مختلف اقدام می نمایند.

سال جاری نیز مِستر بلیط در ایران به عنوان اولین وب سایت و اپلیکیشن رزرو آنلاین بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس از تاریخ چهارشنبه 17 آذر لغایت آدینه 19 آذر با اجرای طرحی تمام پروازهای سیستمی و چارتری داخلی را با 10 درصد تخفیف ویژه به فروش می رساند.

استفاده از این تخفیف به راحتی و تنها با عضویت در مِستر بلیط امکان پذیر است. به این صورت که پس از پرداخت صورتحساب مبلغ تخفیف به اعتبار کاربری شما افزوده می گردد. خوبی این اعتبار این است که تنها محدود به خرید بلیط هواپیما نیست و از آن برای رزرو آنلاین بلیط قطار و اتوبوس نیز می توانید بهره ببرید.

خرید اینترنتی بلیط قطار شرکت های ریلی مانند رجا، سفیر ریل و فدک به تازگی یکجا امکان پذیر شده است. مسافرینی که قیمت کمتر و امنیت بیشتر سفر با قطار را می پسندند می توانند با جستجوی وب سایت مِستر بلیط فهرست قطارها را ببینند و مناسبترین گزینه را برای سفر خود انتخاب نمایند.

برای بلیط اتوبوس با اینکه قیمت ها تقریبا یکسان است اما ساعت حرکت و مدل اتوبوس اهمیت زیادی دارد. یکی دیگر از امکانات وب سایت مِستر بلیط خرید اینترنتی بلیط اتوبوس است که می توانید فهرست کامل آن ها را یکجا ببینید.

هر روز نقش کسب و کارهای اینترنتی در زندگی و رفاه مردم بیشتر می گردد و وب سایت های فروش اینترنتی بلیط نیز یکی از این موارد هستند. با این وجود برای انتخاب وب سایت مناسب باید بسیار دقت کرد. مِستر بلیط وب سایت مورد تایید سازمان های مختلف است و دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره است.

اگر قصد سفر دارید به شما پیشنهاد می کنیم با توجه به فرصتی که در این سه روز فراهم شده است از تخفیف 10 درصدی برای خرید بلیط هواپیمای مورد نظرتان بهره ببرید تا با یک خرید مالی از سفرتان بیشتر لذت ببرید.

منبع: کجارو
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1824

به "10 درصد تخفیف تمام پروازها، به مناسبت روز جهانی هواپیمایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 درصد تخفیف تمام پروازها، به مناسبت روز جهانی هواپیمایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید