تور یونان: یونانی ها حضور انصاری فرد در پرسپولیس را تکذیب کردند

به گزارش مجله نیلوفری، در روز های گذشته برخی از رسانه های یونانی خبر داده بودند که کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تیم آاک در برنامه های فصل آینده سرمربی این تیم جایی ندارد و این مهاجم سابق تیم ملی ایران، آاک را ترک می نماید.

تور یونان: یونانی ها حضور انصاری فرد در پرسپولیس را تکذیب کردند

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

این موضوع باعث شد تا برخی از رسانه های ایران هم از احتمال پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به این مهاجم و بازگشت انصاریفرد به لیگ ایران خبر بدهند؛ آن هم در شرایطی که پرسپولیس در پی تغییر خط حمله خود است و میخواهد مهاجمان نوی را برای تقویت خود در فصل آینده به خدمت بگیرد.

مطرح شدن این خبر در ایران، بازتاب گسترده ای در رسانه های ورزشی یونان داشت و بازگشت به پرسپولیس به سر فصل خبر های مربوط به باشگاه آاک در یونان تبدیل شد.

با این حال وب سایت novasports یونان مدعی شد پیشنهادی از ایران برای انصاریفرد وجود ندارد.

این رسانه نوشت: گزارشی مبنی بر اینکه کریم انصاری فرد در کانون توجه پرسپولیس قرار گرفته است، بی اساس است. کریم انصاری فرد تا تابستان 2023 با آاک قرارداد دارد و این فوتبالیست ایرانی آماده است تا توافق با این تیم را تمام کند. در واقع طبق اطلاعات هیچ علاقه ای از ایران و پرسپولیس به این مهاجم وجود ندارد.

در ادامه این گزارش آمده است: اگرچه سایت Bignewsnetwork اعلام نموده که این بازیکن 30 ساله از باشگاه کشورش پیشنهاد دارد، انصاری فرد حتی قصد ترک آاک را ندارد چه برسد به بازگشت به ایران. این فوتبالیست باتجربه معتقد است که در تیمی که ماتیاس آلمیدا می خواهد آن را بسازد جایگاهی دارد. سرمربی نو آاک با دو مهاجم بازی خواهد نمود، بنابراین انصاری فرد معتقد است که می تواند حتی به عنوان تعویض از روی نیمکت هم به این تیم یاری کند و راهکار مطمئنی برای تیم آاک باشد.

تکذیب پیشنهاد پرسپولیس به انصاریفرد در سایت novasports

منبع: فرارو
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1931

به "تور یونان: یونانی ها حضور انصاری فرد در پرسپولیس را تکذیب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور یونان: یونانی ها حضور انصاری فرد در پرسپولیس را تکذیب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید