دردسری که قوچان نژاد برای پرسپولیس درست کرد

به گزارش مجله نیلوفری، حالا بعد از حذف از تیم ملی و چند تجربه باشگاهی ناموفق، نه تنها گوچی به خداحافظی از فوتبال نزدیک شده، بلکه پرسپولیس هم بدون این بازیکن که برانکو برای تقویت خط حمله به او امید بسته بود، به دردسر افتاده.

دردسری که قوچان نژاد برای پرسپولیس درست کرد

دردسری که قوچان نژاد برای پرسپولیس درست کرد

از آخرین باری که خبر مذاکره رضا قوچان نژاد با پرسپولیس را شنیدیم، چند ماه گذشته. هنوز به نیم فصل نرسیده بودیم که برانکو ایوانکوویچ لیست خریدش را نوشت و نخستین بازیکنی که نامش در این لیست به چشم می خورد، قوچان نژاد بود اما باشگاه نتوانست او را جذب کند.

در همین رابطه گفته می گردد یک اختلاف 200 هزار دلاری بین پرسپولیس و رضا قوچان نژاد مانع از این انتقال شده است. گویا پرسپولیسی ها برای قراردادی یک سال و نیمه حاضر بودند 500 هزار دلار بپردازند اما گوچی و مدیر برنامه هایش به کمتر از 700 هزار دلار رضایت ندادند تا همه چیز منتفی گردد. البته بعضی شایعات هم حاکی از آن است که مساله پول مهم ترین مشکل نبوده و همسر رضا حاضر نشده برای زندگی به ایران برگردد.

حال آنکه مدیر برنامه های قوچان نژاد گفته بود باشگاه پرسپولیس فقط یک تماس با آنها داشته و مذاکره جدی ای صورت نگرفته بود. او در روزهایی که همه از نهایی شدن حضور گوچی در پرسپولیس خبر می دادند و از مخالفت همسرش سخن می گفتند، مدام تکذیب می کرد و مدعی بود که قوچان نژاد دو پیشنهاد خارجی خوب دارد و به احتمال فراوان در اروپا به فوتبالش ادامه می دهد.

خلاصه اینکه گوچی پیشنهاد اف سی سیدنی را ترجیح داد و اصلا به تهران نیامد. او تصمیمی گرفت که نه به نفع خودش تمام شد و نه به سود پرسپولیس. مهاجم سابق تیم ملی که نیم فصل اول فقط دو گل برای آپوئل قبرس زده بود و هر روز درشت ترین طعنه ها را می شنید، در نیم فصل دوم هم فقط یک گل برای سیدنی زده و حذف تیم استرالیایی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم باعث شد نقدها از او به اوج برسد.

حالا بعد از حذف از تیم ملی و چند تجربه باشگاهی ناموفق، نه تنها گوچی به خداحافظی از فوتبال نزدیک شده، بلکه پرسپولیس هم بدون این بازیکن که برانکو برای تقویت خط حمله به او امید بسته بود، به دردسر افتاده است. شاید اگر رضا قوچان نژاد به لیگ برتر می آمد، الان هم شرایط خودش فرق می کرد و هم پرسپولیس برای گلزنی به مشکل نمی خورد.

11 - 270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 119

به "دردسری که قوچان نژاد برای پرسپولیس درست کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسری که قوچان نژاد برای پرسپولیس درست کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید