گوگل ابزار پشتیبان برای سیستم عامل iOS ارائه می دهد

به گزارش مجله نیلوفری، شرکت گوگل در حال طراحی برنامه ای مخصوص تهیه نسخه پشتیبان از داده های موجود در سیستم عامل iOS است.

گوگل ابزار پشتیبان برای سیستم عامل iOS ارائه می دهد

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، سال گذشته گوگل برنامه پشتیبان(Back Up) خود را برای تعدادی از گوشی های سیستم عامل اندروید معرفی و عرضه کرد. حالا این شرکت در حال طراحی ابزار تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات موجود در گوشی های مجهز به سیستم عامل iOS است.

برنامه پشتیبان جدید گوگل از تمامی داده های موجود در حافظه گوشی و دفترچه تلفن نسخه بک آپ(Back Up) تهیه کرده و هرگونه نگرانی کاربران از بابت پاک شدن اطلاعات موجود در تلفن همراه را از بین می برد. هم اکنون تمامی کاربران سیستم عامل iOS و اندروید می توانند از امکانات ابزار پشتیبان گوگل در دستگاه های خود استفاده کنند.

این برنامه از اطلاعات موجود در تلفن همراه تا حجم 15 گیگابایت بدون هیچ گونه مسئله ای نسخه پشتیبان تهیه کرده ولی اگر حجم داده ها بیشتر از این مقدار باشد ابزار تهیه Back Up گوگل از فضای ابری برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده می کند.

با توجه به اینکه کاربران آیفون در تعدادی از کشورهای دنیا برای دسترسی به خدمات ویژه سیستم عامل iOS محدودیت دارند برنامه پشتیبان گوگل می تواند کمک زیادی به آن ها کرده و ضمن برقراری ارتباط کاربران این سیستم عامل با فضای ابری گوگل احتمال از دست دادن اطلاعاتی مانند عکس و فیلم های موجود در گوشی را تا حد زیادی کاهش دهد.

کاربرانی سیستم عامل های اندروید و iOS که حجم بالایی از داده ها را در گوشی خود نگه داری می کنند می توانند با پرداخت ماهیانه 2 دلار اشتراک فضای ابری گوگل را خریده و تا 100 گیگابایت اطلاعات در هر ماه را در این فضا ذخیره سازی کنند.

4144/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1091

به "گوگل ابزار پشتیبان برای سیستم عامل iOS ارائه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل ابزار پشتیبان برای سیستم عامل iOS ارائه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید