گریلیش در آستانه پیوستن به منچسترسیتی

به گزارش مجله نیلوفری، باشگاه منچسترسیتی تا نهایی کردن انتقال ستاره استون ویلا به جمع شاگردان پپ گواردیولا فاصله چندانی ندارد.

گریلیش در آستانه پیوستن به منچسترسیتی

به گزارش خبرنگاران، جک گریلیش 25 ساله که با عملکرد خوبش در استون ویلا و تیم ملی فوتبال انگلیس نظر باشگاه های بزرگ انگلیس از جمله دو باشگاه شهر منچستر را به خود جلب کرده، به نظر می رسد تمایل دارد فوتبالش را زیرنظر پپ گواردیولا ادامه دهد.

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی ESPN، باشگاه منچسترسیتی در آستانه توافق با استون ویلا بر سر انتقال جک گریلیش به جمع قهرمان انگلیس در ازای پرداخت 100 میلیون پوند است. اگر این انتقال با این رقم نهایی شود، رکورد نقل وانتقالات بریتانیا شکسته خواهد شد، رکوردی که در حال حاضر در اختیار پل پوگبا است که در سال 2016 در انتقالی 89 میلیون پوندی از یوونتوس به منچستریونایتد بازگشت.

این هافبک انگلیسی که در سال 2012 فوتبال حرفه ای اش را با استون ویلا آغاز کرد، تا سال 2025 با این باشگاه قرارداد دارد. او که فصل اخیر در 27 بازی از رقابت های مختلف برای استون ویلا به میدان رفت و آمار 7 گل زده و 12 پاس گل را از خود برجای گذاشت، مورد توجه باشگاه چلسی نیز قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1565

به "گریلیش در آستانه پیوستن به منچسترسیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گریلیش در آستانه پیوستن به منچسترسیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید