کوچک ترین و عظیم ترین آپارتمان های تهران کجا هستند؟

به گزارش مجله نیلوفری، خبرنگاران: عظیم ترین آپارتمان های قابل خرید و فروش شهر تهران در فرمانیه، کامرانیه، فلکه دوم تهرانپارس، زعفرانیه، صاحبقرانیه، باغ فردوس، محمودیه و خیابان فرشته واقع شده است.

کوچک ترین و عظیم ترین آپارتمان های تهران کجا هستند؟

جهت دریافت خدمات طراحی فضای سبز باغچه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، براساس گزارشی که مرجع جست وجوی هوشمند ملک اعلام نموده است، متوسط متراژ آپارتمان های مسکونی منطقه یک تا سه که در شمال تهران واقع شده است، عظیم تر از دیگر مناطق شهر تهران است.

طبق اطلاعات ثبت شده در وب سایت اسکانو، متوسط متراژ این هشت محله که در شمال و شرق تهران واقع شده اند بالای 2 متر مربع است.

فرمانیه با آپارتمان هایی که متوسط متراژ آن261 متر مربع است، دارای عظیم ترین واحدهای مسکونی شهر است.

پس از آن آپارتمان های کامرانیه با 256 متر، فلکه دوم تهرانپارس با 247 متر، زعفرانیه با 23 متر، باغ فردوس با 22 متر، صاحبقرانیه با 219 متر، محمودیه با 218 متر و فرشته با 214 متر وسیع ترین واحدهای مسکونی تهران را دارند.

کوچک ترین آپارتمان های شهر تهران نیز در خیابان های کارون، آهنگ، جی، هاشمی، وحیدیه، وحدت اسلامی، پلیس و خیابان فلاح واقع شده است.

متوسط متراژ آپارتمان های قابل خرید و فروش در خیابان کارون 44 مترمربع است.

آپارتمان های خیابان آهنگ 46 متر، خیابان جی 48 متر، خیابان هاشمی و وحیدیه 53 متر، وحدت اسلامی 54 متر و خیابان پلیس و فلاح نیز 55 مترمربع است.

منبع:باشگاه خبرنگاران

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

منبع: تسنیم
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 737

به "کوچک ترین و عظیم ترین آپارتمان های تهران کجا هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوچک ترین و عظیم ترین آپارتمان های تهران کجا هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید