کرمانی مقدم: آزمون توانایی بازی در ناپولی را دارد

به گزارش مجله نیلوفری، مهاجم سابق پرسپولیس و تیم ملی اعتقاد دارد ک سردار آزمون می تواند در تیمهای عظیم اروپایی بازی کند.

کرمانی مقدم: آزمون توانایی بازی در ناپولی را دارد

ناصر قراگزلو| سردار آزمون مهاجم خوب تیم ملی که چند سالی است در لیگ روسیه بازی می نماید با درخشش در تیم ملی و درخشش در لیگ روسیه مدنظر چند تیم عظیم قرار گرفته؛ اتفاقی که البته هر بار مانور فراوانی روی آن انجام می گردد. بعد از مطرح شدن حضور آزمون در لیورپول و چند تیم دیگر انگلیسی اخیراً بحث حضور آزمون در تیم ناپولی مطرح شده؛ آنچه می تواند برای سردار یک ماجراجویی عظیم باشد. مرتضی کرمانی مقدم مهاجم سابق پرسپولیس و تیم ملی در این باره صحبت نموده است.

این بار هم نام آزمون برای حضور در تیم ناپولی مطرح شده او می تواند در لیگ اروپا و تیم مطرح ناپولی بازی کند؟

- سردار آزمون بازیکن توانایی است. این مهاجم جوان در تیم ملی و تیم های روستوف و زنیت نمایش بسیار خوبی را ارائه داده و توانایی بالایی دارد. آزمون در سرزنی و چارچوب شناسی قوی عمل می نماید و مهاجمی بسیار عالی محسوب می گردد از همین رو مطرح شدن نامش پیرامون انگلیس و ناپولی تبلیغ نیست چون او توانایی دارد در تیم های عظیم بازی کند. سبک بازی آزمون به گونه ای است که او حتی می تواند در تیم های انگلیسی و لیگ سخت این کشور بازی کند و با توانایی که از سردار سراغ دارم، به نظرم او می تواند در لیگ ایتالیا هم پیروز باشد چون مهاجم ایرانی علاوه بر شم گلزنی و سرزنی از سرعت خوبی هم برخوردار است.

سردار برای حضور در اروپا چه مسائلی را باید لحاظ کند؟

- آزمون برای ترانسفر به لیگ های معتبر باید به یکسری از مسائل توجه خاصی داشته باشد و تیم یا لیگی را انتخاب نکند که در آن نیمکت نشین گردد. او اگر قرار است به تیمی در ایتالیا یا انگلیس هم برود باید بازی کند. این موارد حتماً باید مدنظر مهاجم خوب کشورمان قرار گیرد و او به هر لیگی که می رود، باید بازی کند چون تواناییش را دارد.

برای آزمون چه آینده ای را در فوتبالش متصورید؟

- سردار آزمون اگر غرور و حاشیه را کنار بگذارد، قادر است توانایی هایش را بهتر و بیشتر نمایان سازد. آزمون در تیم ملی هم می تواند بسیار پیروز گردد و حتی رکورد گلزنی در تیم های ملی را بشکند. آزمون بازیکنی با پتانسیل بالاست که اگر انتخاب خوبی داشته باشد و موارد خاصی را در زندگی ورزشی اش و تصمیم گیری هایش لحاظ کند، می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد و کارهایش را برای پیشرفت و به اوج رسیدن به بهترین شکل ممکن پیش ببرد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 844

به "کرمانی مقدم: آزمون توانایی بازی در ناپولی را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمانی مقدم: آزمون توانایی بازی در ناپولی را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید