پویول: سکوت لیونل مسی را به رُک گویی های جرارد پیکه ترجیح می دهم

به گزارش مجله نیلوفری، کاپیتان سابق تیم فوتبال بارسلونا اعتراف کرد که شیوه هم تیمی اسپانیایی سابق خود در بارسلونا برای دفاع از منافع آبی و اناری های کاتالونیا را نمی پسندد.

پویول: سکوت لیونل مسی را به رُک گویی های جرارد پیکه ترجیح می دهم

به گزارش خبرنگاران، کارلس پویول کاپیتان سابق تیم فوتبال بارسلونا می گوید رویکرد لیونل مسی برای پیش بردن امور که مبتنی برای مصالحه و آرامش است را به رویکرد جرارد پیکه که جنگ علنی و تنش زا است را ترجیح می دهد.

پیکه اخیراً با انتقاد از مدیریت باشگاه بارسلونا، مطالبات باشگاه از بازیکنان در اردوی پیش فصل برای انجام سفرهای طولانی و مکرر را زیر سؤال برد و آن را دلیل شروع ضعیف آبی و اناری ها در این فصل لالیگا دانست. او همچنین مدعی شد که مدیران بارسلونا اظهارنظرهایی در مصاحبه های شان با رسانه ها انجام داده اند که در آنها از بازیکنان تیم انتقاد شده است. برخلاف پیکه، لیونل مسی به ندرت با رسانه ها حرف می زند و ترجیح می دهد که مسائل تیم را در داخل تیم حل نماید. پویول هم می گوید شیوه مسی را به پیکه ترجیح می دهد.

پویول شب گذشته در جمع خبرنگاران گفت: باید برای جرارد احترام قائل بود. همه ما او را می شناسیم و می دانیم هرچیزی که به فکرش می رسد را به زبان می آورد و خیلی رک گو و صریح است. من اما دوست دارم که مانند مسی صحبت کنم و اگر الان بودم هم درست مانند او رفتار می کردم.

پویول سپس دلیل اینکه چرا پیشنهاد باشگاه بارسلونا برای ایفای نقش به عنوان مدیر ورزشی این تیم را رد کرده است توضیح داد و آن را مشغله زیاد دانست.

کاپیتان سابق تیم فوتبال بارسلونا تأکید کرد: من فکر می کنم که صحبت هایم خیلی روشن بود و نمی شود آنها را طور دیگری برداشت کرد. من در برهه ای هستم که دارم روی پروژه های جدید کار می کنم که یکی از آنها در چند روز آینده به انتها می رسد و مرتبط با یک برنامه آنلاین درباره فوتبال و ارزش های آن برای والدینی است که می خواهند آنها را به فرزندان شان آموزش دهند. این اما تنها یکی از پروژه های ماست. به همین دلیل من زمان کافی برای ملحق شدن به بارسلونا را نداشتم.

پویول در ادامه به اخراج هم تیمی سابقش ویکتور والدس از سمت سرمربی تیم زیر 19 ساله های باشگاه بارسلونا اشاره داشت، اتفاقی که گفته می شود به خاطر اختلافات میان سنگربان سابق آبی و اناری ها با پاتریک کلایورت مدیر تیم های پایه باشگاه بارسلونا بوده است.

پویول در این باره گفت: ویکتور هنوز به عنوان یک مربی تجربه کافی ندارد. فصل گذشته او عملکرد خوبی داشت و به نظرم دانش زیادی درباره آموزش فوتبال به بچه ها دارد. نمی دانم دلیل اخراجش چه بود چون من دیگر در باشگاه نیستم اما می دانم که او در آنیده مربی خوبی می شود و بازیکنان بزرگی را تمرین می دهد. کار کردن به عنوان مربی در رده های پایه کار آسانی نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 389

به "پویول: سکوت لیونل مسی را به رُک گویی های جرارد پیکه ترجیح می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویول: سکوت لیونل مسی را به رُک گویی های جرارد پیکه ترجیح می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید