سرانجام کار نمایندگان روز نخست با یک طلا و سه نقره

به گزارش مجله نیلوفری، به گزارش خبرگزاری مهر، در کشتی آزاد و در وزن 100 کیلوگرم نعیم حسن زاده در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر کشتی گیر ژاپنی را شکست داد وی در دور دوم با نتیجه 11 بر یک از صد حریف ازبک گذشت و به ملاقات پایانی راه یافت. حسن زاده در این ملاقات نیز با نتیجه 11 بر 4 کشتی گیر کشور میزبان را مغلوب کرد و صاحب مدال طلا شد.

سرانجام کار نمایندگان روز نخست با یک طلا و سه نقره

در وزن 85 کیلوگرم ابوالفضل هاشم زاده پس از استراحت در دور نخست در دورهای دوم و سوم به ترتیب حریفانی از کشورهای سریلانکا و قزاقستان را با نتایج 10 بر صفر و 11 بر صفر شکست داد و به ملاقات فینال راه یافت. وی در ملاقات فینال در یک کشتی نزدیک با نتیجه 7 بر 6 مغلوب حریف هندی شد و به مدال نقره رسید.

در کشتی فرنگی و در وزن 42 کیلوگرم پویا دادمرز در دور نخست استراحت کرد وی در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر کشتی گیر تایلند را شکست داد و در دور سوم نیز با نتیجه 7 بر صفر از سد حریف ازبکستانی گذشت و به ملاقات فینال راه یافت. وی در این ملاقات مقابل حریف کشور کره شمالی با نتیجه 6 بر 4 باخت و به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن 46 کیلوگرم محمدجواد رضایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 6 بر 3 کشتی گیر ازبکستانی را مغلوب کرد وی در دور بعد نیز با نتیجه 3 بر یک از سد حریف قزاق گذشت و به ملاقات فینال رسید. رضایی در این ملاقات مقابل حریف قرقیزستانی با نتیجه 5 بر یک باخت و صاحب مدال نقره شد.

در وزن 50 کیلوگرم محمدرضا مختاری در یک کشتی نزدیک با نتیجه 4 بر 3 مغلوب حریف قزاقستانی شد و با توجه به شکست این حریف در دور بعد، مختاری از دور رقابت ها کنار رفت.

فردا آدینه و در روز دوم این رقابت ها در کشتی فرنگی و در اوزان 54، 58 و 63 کیلوگرم به ترتیب پویا ناصرپور، امین کاویانی نژاد و محمدرضا رستمی به میدان می فرایند در کشتی آزاد نیز مجتبی اصغری و حامد منافیان در اوزان 69 و 76 کیلوگرم رو در روی حریفان قرار می گیرند.

این مسابقات در چهار روز برگزار خواهد شد که هر روز پنج نماینده آزاد و فرنگی کار کشورمان به روی تشک می فرایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 519

به "سرانجام کار نمایندگان روز نخست با یک طلا و سه نقره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام کار نمایندگان روز نخست با یک طلا و سه نقره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید